لیست قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته

به گزارش چاپار بلاگ، انواع دوربین مدار بسته

رپرتاژ آگهی - دوربین مدار بسته را میتوان از منظر های متفاوتی تقسیم بندی کرد,ما در اینجا تقسیم بندی از منظر ساختار ظاهری را برای شما بیان خواهیم کرد.

لیست قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته

تقسیم بندی بر اساس ساختار ظاهری:

1-دوربین گنبدی(dome):همان طور که پیداست نام این دوربین از روی شکل آن است.

مزایای دوربین:زاویه دید بالا,تنوع فراوان,پنهان بودن مکان لنز و زاویه تصویربرداری از نگاه افراد

مکان های مورد استفاده:معمولا بر روی سقف نصب شده و برای فضاهای داخلی و سیستم های نظارت گر و امنیتی مناسب است

2-دوربین speed dome:همان نوع گنبدی است که با اضافه کردن آپشن هایی که مهم ترین آن سرعت چرخش بالای آن است تکمیل شده است.از دیگر ویژگی های این نوع قابلیت چرخیدن در تمام زوایای افقی و عمودی و امکان انواع زوم توسط آن است.کاربرد این دوربین امنیتی نیز به خاطر ویژگی های گفته شده آن در مسائل امنیتی است.نام دیگر این نوع دوربین ها ptz است.

3-دوربین بولت(bullet):دوربین های با شکل استوانه مانند و اندازه های کوچک که نسبت به دوربین های گنبدی منعطف تر است.این دوربین ها با وجود نور کم هم قابلیت تویر برداری را دارند و محدوده بیشتری را پوشش میدهند ولی از آن جایی که هر مزیتی با یک ضعفی همراه است این دوربین ها امکان چرخش ندارند.به دلیل توان مقاومت در برابر رطوبت این نوع دوربین ها بیشتر در فضاهای باز استفاده میشود.

4-دوربین مدار بسته بیسیم:انتقال تصاویر این دوربین ها به وسیله امواج بیسیم است.این نوع انتقال از 2 طریق قابل اجرا است:1-آنالوگ:تبدیل تصاویر به موج های رادیویی پیش از ارسال-2-در بستر شبکه:انتقال تصاویر فقط با وجود اتصال به اینترنت قابل اجرا است.مزایای این نوع نداشتن سیم و نصب راحت آن میباشد.این دوربین ها قابلیت نصب درهر جا و مکانی را دارا میباشند.

5-نوع pinhole:دوربین هایی کوچک و با لنز ثابت که امکان تصویربرداری در شبها را ندارند ولی در عوض نصب آنها ساده بوده و از تنوع بالایی بهره مندند.نام دیگر این دوربین ها,دوربین پنهان است.

6-دوربین های مکعب شکل:پرمصرف ترین نوع دوربینها برای حالت بیسیم که از ویژگی های آنها فاصله کانونی یکنواخت و امکان پایین برای تصویربرداری در تاریکی بوده,در مقابل این نوع دوربین قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.این دوربین ها مناسب ضبط تصاویر در مکان های مسکونی و کوچک است.

7-نوع چشم ماهی(fish eye):دلیل نام گذاری این دوربین ها شباهت آنها به چشم ماهی است.شما این دوربین ها را با نام پانوراما یا 360 درجه میشناسید.محل نصب این دوربین هایی که به صورت تخت میباشند بر روی سقف ها بوده و در تمام مکان ها میتوان از آنها استفاده کرد.با داشتن یک عدد دوربین چشم ماهی شما از امکانات چندین دوربین معمولی بهره خواهید برد.

قیمت های دوربین مدار بسته

قیمت این محصول تابع مواردی مانند نوع دوربین,ابعاد آن,کیفیت تصاویر,میزان اندازه حافظه در دسترس برای ذخیره سازی و … است.

با یک آنالیز ساده در سایت های فروشگاه های دوربین مدار بسته میتوان مشاهده نمود که قیمت پکیج ها(دوربین+دستگاه دوربین مدار بسته+…) در محدوده 2-3 میلیون تا 7-8 میلیون(حتی گران تر)متغیر است.

جهت خریدی مطمئن میتوانید با یکی از شرکت های خوش نام در این حوزه به نام رازی تکنولوژی ایرانیان ارتباط برقرار کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14011

به "لیست قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید