فروشگاه جدید اپل در پکن با انرژی خورشیدی روشن می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، اپل با همکاری شرکت فاسترپلاس فروشگاه جدیدی در شهر پکن افتتاح خواهد نمود که برق آن با استفاده از انرژی خورشیدی تامین می گردد.

فروشگاه جدید اپل در پکن با انرژی خورشیدی روشن می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، فروشگاه جدید اپل سنلیتون نام دارد و با نصب صفحات خورشیدی بر روی سقف آن برای تامین برق این فروشگاه اقدام می گردد.

طراحی این فروشگاه به گونه ای خواهد بود که بخش زیادی از نور مورد احتیاج آن نیز با استفاده تابش طبیعی خورشید تامین می گردد. این فروشگاه جایگزینی برای فروشگاه اول اپل است که در سال 2008 افتتاح شد.

فروشگاه جدید دو برابر فروشگاه قدیمی فضا دارد و بدنه آن از قطعات شیشه ای 10 متری ساخته شده که نمای زیبایی به آن می دهد. تمامی سقف این فروشگاه با صفحات خورشیدی پوشانده شده و یک لایه حفاظتی برای حفاظت از این صفحات در برابر گرما، باران و غیره در نظر گرفته شده است.

فروشگاه یادشده 390 متر مربع مساحت خواهد داشت و بر روی سقف آن تجهیزات خنک کننده، حفاظت در برابر آتش سوزی و سیستم های امنیتی نیز نصب شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8004

به "فروشگاه جدید اپل در پکن با انرژی خورشیدی روشن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه جدید اپل در پکن با انرژی خورشیدی روشن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید