فدرر حریف نادال در نیمه نهایی رولان گاروس شد

به گزارش چاپار بلاگ، تنیسور سوئیسی با شکست استن واروینکا توانست به مرحله نیمه نهایی رولان گاروس صعود کند و حریف مرد شماره دو دنیا گردد.

فدرر حریف نادال در نیمه نهایی رولان گاروس شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی تنیس رولان گاروس سه شنبه شروع و چهره 3 تنیسور راه یافته به دور بعد تعیین شد.

رافائل نادال برابر کی نیشیکوری نهاده شد و به راحتی حریف ژاپنی اش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مرد شماره دو دنیا دو ست نخست را با پیروزی مشابه 6 بر یک به انتها رساند. تنیسور اسپانیایی در ست سوم در حالی که از نیشیکوری پیش بود مجبور شد بازی اش را متوقف کند. باران برای 45 دقیقه پیروزی نادال را به تأخیر انداخت. او در ست سوم 6 بر 3 حریفش را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر بازی بخش مردان راجر فدرر به مصاف استن واورینکا رفت و 3 بر یک هموطنش را شکست داد.

دو تنیسور سوئیسی در ست نخست هر گیمی که سرو را در اختیار داشتند پیروز می شدند اما در گیم ششم واورینکا به سختی توانست فدرر را شکست دهد. بازی برابر دو تنیسور ادامه داشت تا اینکه نتیجه 6 بر 6 شد. در گیم انتهای فدرر برتر از واورینکا بود و توانست با نتیجه 7 بر 4 پیروز گردد.

شرایط ست دوم مانند ست اول پیش می رفت که واورینکا توانست در گیمی پیروز گردد که سرو در اختیار فدرر بود. نتیجه 3 بر یک شد و مرد شماره 28 دنیا این فاصله را حفظ کرد تا در نهایت 6 بر 4 این ست را به نفع خود تمام کند. همه چیز دوباره برابر شد.

در ست سوم واورینکا ابتدا از حریفش پیش افتاد اما فدرر توانست جبران کند. او پیش از مرد شماره 28 دنیا به امتیاز 6 رسید اما واورینکا دوباره بازی را مساوی کرد تا برنده در گیم انتهای تعیین گردد. فدرر مانند ست اول باز هم پیروز شد و دو بر یک از حریفش پیش افتاد.

ست چهارم با نتیجه 3 بر 3 در جریان بود که بازی به خاطر بارندگی برای دقایقی متوقف شد. پس از 45 دقیقه دو تنیسور دوباره رقابت شأن را از سر گرفتند. این بار فدرر برتر بود و توانست 6 بر 4 پیروز گردد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. مرد شماره سه دنیا در این مرحله به مصاف نادال خواهد رفت.

در بخش زنان کونتا انگلیسی برابر استفنز آمریکایی نهاده شد و 2 بر صفر پیروز شد. بانوی شماره 26 دنیا در ست نخست 6 بر یک حریفش را شکست داد و توانست در ست دوم 6 بر 4 برابر بانوی شماره هفت دنیا پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 63

به "فدرر حریف نادال در نیمه نهایی رولان گاروس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدرر حریف نادال در نیمه نهایی رولان گاروس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید