عکس ، رونمایی از سراتو 2022؛ بمب بزرگ سایپا؟

به گزارش چاپار بلاگ، گجت نیوز نوشت: اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات سراتو 2022 به ایران منتشر شد، اما آیا این خودروساز داخلی نسل نو کیا سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟

عکس ، رونمایی از سراتو 2022؛ بمب بزرگ سایپا؟

واردات خودرو پس از کش و قوس های فراوان خاتمه تصویب شد و اکنون نیز با انتشار فهرست واردکنندگان خودرو قرار است ثبت سفارش خودروهای خارجی شروع گردد. به همین دلیل انتشار فهرست های مختلف از خودروهای وارداتی متقاضیان را هیجان زده نموده است؛ برای مثال اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات کیا سراتو 2022 به ایران منتشر شد، اما آیا این خودروساز داخلی نسل نو سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟

سایپا خبر واردات سراتو 2022 را تکذیب کرد

طبق شنیده ها، شرکت سایپا به عنوان یکی از واردکنندگان خودرو میخواهد خودرو کیا سراتو 2022 را به کشور وارد کند، خبری که بسیار از علاقه مندان به این خودرو را هیجان زده نموده بود. به همین دلیل پس از پیگیری ها از شرکت سایپا، یک منبع مطلع از این خودرساز بزرگ خاطرنشان کرد سایپا در حال حاضر قصد واردات این خودرو را ندارد و این شایعه ها با هدف بازدید در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند.

این منبع مطلع تاکید نمود تا به امروز فهرست محصولات نهایی برای واردات خودرو اعلام نشده و به زودی شرکت سایپا فهرستی از محصولات واردتی خود را به شکل رسمی منتشر خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 30332

به "عکس ، رونمایی از سراتو 2022؛ بمب بزرگ سایپا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی از سراتو 2022؛ بمب بزرگ سایپا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید