شهرداری آستارا با انتها در جمع مدعیان

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شهرداری آستارا یکی از تیم های تازه وارد به مسابقات لیگ دسته اول کشو راست. این تیم فصل گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشت و با راهنمایی حسن اشجاری به لیگ دسته اول صعود کرد و حالا با راهنمایی سرانجام رافت در لیگ دسته اول حضور موفقی را تجربه می نماید.

شهرداری آستارا با انتها در جمع مدعیان

شهرداری آستارا روز گذشته پیروز شد در رشت تیم ملوان انزلی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا نه تنها ملوان را از جمع مدعیان دور نماید، بلکه خودش 18 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کند. آن هم در حالی که امتیازش با استقلال خوزستان تیم سوم جدول برابر است و تنها تفاضل یک گل این تیم را در رده چهارم قرار داده است.

حضور شهرداری آستارا این تیم تازه وارد به لیگ یک در جمع مدعیان صعود به این مسابقات کاملاً جلب توجه می نماید و چنانچه آنها بتوانند همین فرایند را ادامه دهند، شاید تا سرانجام فصل حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

آستارایی ها در 11 بازی که انجام داده اند 5 بار پیروز شده اند، 3 بار مساوی نموده و 3 بار هم شکست خورده اند. شاگردان رافت در این ملاقاتها 12 بار گلزنی نموده و 9 بار هم دروازه شان باز شده است.

شاخص ترین بازیکن این تیم کاپیتان پر آوازه آنها آرش افشین است که در این فصل بیشتر از یک بار پیروز به گلزنی نشده است که آن هم گلی حساس به ملوان در آخرین ملاقات این تیم از روی نقطه پنالتی بود.

مهم ترین معضلی هم که تیم شهرداری آستارا با آن روبرو است، آماده نبودن استادیوم وحدت آستارا برای میزبانی است که این موضوع باعث شده آنها ملاقاتهای خانگی خود را در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13147

به "شهرداری آستارا با انتها در جمع مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری آستارا با انتها در جمع مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید