ساخت تالار مرکزی بندرعباس از سر گرفته خواهد شد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، سید محمود اسلامی ظهر سه شنبه در سفری یک روزه به استان هرمزگان و پس از بازدید از تالار مرکزی بندرعباس، وعده داد ساخت این تالار شروع گردد.

ساخت تالار مرکزی بندرعباس از سر گرفته خواهد شد

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت صدور پروانه ساخت تالار مرکزی بندرعباس به وسیله مسئولان استانی و برطرف هرگونه مشکل در مباحث تامین منابع، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

اسلامی افزود: استان هرمزگان با توجه به ظرفیت های انسانی در زمینه فرهنگ و هنر احتیاج به فضاهایی دارد که تالار مرکزی بندرعباس جوابگوی این گونه ظرفیت ها خواهد بود.

او افزود: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان می خواهم ضمن رایزنی با دیگر مسئولان استانی هر چه زودتر نسبت به برطرف موانع موجود اقدام نمایند تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تامین منابع آن اقدام لازم را دستور کار خود قرار دهد.

محمدرضا برکت رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت نیز در این سفر که به منظور پیگیری پروژه های فرهنگی و هنری در حال ساخت هرمزگان انجام شد، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کرد.

پروژه تالار مرکزی بندرعباس با سطح زیر بنایی حدود 16 هزار متر مربع در نوار ساحلی و پشت ترمینال مسافربری محله نخل ناخدای بندرعباس طراحی و در سال 88 کلنگ آن به وسیله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت به زمین زده شد اما پس از 14 سال هنوز ساخت و تکمیل آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این پروژه پر حاشیه در سال 94 برابر با رای کمیسیون ماده 100 شهرداری به علت نداشتن پروانه ساختمانی متوقف شد و در حال حاضر هم همچنان راکد مانده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 35727

به "ساخت تالار مرکزی بندرعباس از سر گرفته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت تالار مرکزی بندرعباس از سر گرفته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید