زور آوای وحش به سونیک خارپشت نرسید

به گزارش چاپار بلاگ، در رقابت تنگاتنگ سونیک با فیلم تازه اکران شده آوای وحش با بازی هریسون فورد، این سونیک بود که در روز آخر توانست صندلی نخستش را حفظ کند.

زور آوای وحش به سونیک خارپشت نرسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، پس از نبردی تنگاتنگ در باکس آفیس آمریکا، سونیک خارپشت توانست مانع صدرنشینی آوای وحش اقتباس جدید از کتاب مشهور جک لندن گردد.

با اکران آوای وحش از تعطیلات آخرهفته، این دو فیلم نبرد جانانه ای را برای کسب صندلی نخست پشت سر گذاشتند. در حالی که انتظار می رفت سونیک بتواند صندلی هفته پیش خود را حفظ کند، فیلم هریسون فورد تا آدینه فیلمی بود که راس جدول فروش را در اختیار گرفت؛ اما در نهایت این سونیک بود که تا سرانجام یکشنبه یعنی سرانجام تعطیلات آخر هفته، با فروش 26.3 میلیون دلار توانست آوای وحش را با فروش 25 میلیون دلار در رده دوم قرار دهد.

انیمیشن سونیک در نهایت شگفتی هفته پیش در تعطیلات آخر هفته 70 میلیون دلار فروش کرد و اکنون در دومین هفته اکرانش فروشش را از 100 میلیون دلار هم عبور داد. این فیلم در مجموع در سراسر دنیا در این مدت 200 میلیون دلار فروخته است.

در عین حال آوای وحش که با رقم بزرگ 125 میلیون دلار ساخته شده و محصول دیزنی و قرن بیستم است، در 40 بازار خارجی 15.4 میلیون دلار فروخت و فروشش در سطح دنیای را به 40.2 میلیون دلار رساند.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از کتاب به یادماندنی جک لندن از اوایل قرن بیستم است، با نقد های مختلفی روبه رو شده، هرچند سینمارو ها از آن لذت برده وبه آن امتیاز A منفی داده اند.

اما پرندگان شکاری محصول برادران وارنر با فروش 7 میلیون دلار صندلی سوم را کسب کرد. این فیلم با بازی مارگو رابی در مجموع در آمریکای شمالی 72 میلیون دلار فروخته و در این مدت در مجموع در سطح دنیا فروشش 173.7 میلیون دلار بوده است.

فیلم ترسناک برامس: پسر دوم دیگر فیلم تازه اکران هفته بود که از نمایش در 2151 سالن سینما 6 میلیون دلار فروخت. در بازار بین المللی این فیلم 2.22 میلیون دلار فروش کرد تا کارش را در سطح دنیا با 8.22 میلیون دلار آغاز نموده باشد. این فیلم ادامه ای بر فیلم پسر محصول 2016 با بازی کیتی هولمز است.

پسر های بد محصول سونی با بازی ویل اسمیت هم صندلی پنجم را در اختیار گرفت و با فروش 6 میلیون دلاری در ششمین هفته اکرانش مجموع فروشش را به 191 میلیون دلار رساند.

انگل نئون هم به فروشش ادامه می دهد و با فروش 3.1 میلیون دلار دیگر در هفته اخیر، تا به امروز در آمریکا به رقم بزرگ فروش 48.9 میلیون دلار رسیده که برای فیلمی زیرنویس دار، فوق العاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2429

به "زور آوای وحش به سونیک خارپشت نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زور آوای وحش به سونیک خارپشت نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید