حاشیه جنجالی خانم بازیگر ، حذف زیرخاکی از جدول پخش رمضان؟

به گزارش چاپار بلاگ، مجموعه تلویزیونی زیرخاکی که تا این لحظه گزینه شبکه یک برای ماه رمضان است، شاید بدون دیدن رنگ آنتن روانه بایگانی گردد.

حاشیه جنجالی خانم بازیگر ، حذف زیرخاکی از جدول پخش رمضان؟

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، شایعه توقیف شدن تازه ترین تجربه کارگردانی جلیل سامان از ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شده و به رسانه های رسمی هم راه یافته است. زیرخاکی که گزینه نهایی شبکه یک برای شب های ماه رمضان است، شاید هرگز به جدول پخش نرسد و دست مدیران تلویزیون را سه روز مانده به پخش در پوست گردو بگذارد.

اما ماجرای توقیف ناگهانی سریال آن هم پس از پخش انبوه تیزرهای آن چیست؟ گفته می گردد دست به دست شدن انبوه عکس ها و فیلم های یکی از بازیگران زن زیرخاکی در مراسم ازدواج دخترش در خارج از ایران، مسئولان شبکه یک را مردد نموده است؛ به ویژه پس از جنجال گسترده بازسازی یک فیلم قبل انقلاب در پایتخت 6 و این اواخر پخش صدای بعضی خوانندگان از نون خ 2 که همه به خاطر آنها دست به عصا شده اند،

شایعه توقیف غیررسمی زیرخاکی در شرایطی پخش شده که مسئولان تلویزیون هنوز به آن واکنش نشان نداده اند. شاید هم سازندگان سریال در حال رایزنی با ناظران پخش و تصمیم سازان اصلی هستند تا با وصله و پینه کردن بخش های مربوط به خانم بازیگر مجوز پخش را بگیرند و کاری نمایند تر و خشک با هم نسوزند. هر چند باید تا ساعت 22:15 روز شنبه پنجم اردیبهشت و زمان پخش سریال رمضانی شبکه یک منتظر روشن شدن سرنوشت زیرخاکی ماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4919

به "حاشیه جنجالی خانم بازیگر ، حذف زیرخاکی از جدول پخش رمضان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه جنجالی خانم بازیگر ، حذف زیرخاکی از جدول پخش رمضان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید