تور ولنتاین : این سفر عاشقانه را از دست ندهید!

به گزارش چاپار بلاگ، تور ولنتاین بهترین هدیه ای است که می توانید با آن کسی را غافلگیر کنید! اگر می خواهید یک ولنتاین فراموش نشدنی را با همسر یا نامزد خود بگذرانید، ما بهترین پیشنهادها را برای شما داریم.

تور ولنتاین : این سفر عاشقانه را از دست ندهید!

همه ساله بسیاری از مردم جهان در روز 25 بهمن ماه جشن روز ولنتاین را برگزار می نمایند؛ روزی که به نام روز عشق نیز شناخته می گردد. خیلی ها در این روز کوشش می نمایند تا همسر یا نامزد خود را به بهترین شیوه غافلگیر نمایند. اما هدیه های همیشگی ولنتاین دیگر تکراری شده اند! آیا تا به حال به این فکر نموده اید که روز ولنتاین را در یکی از زیباترین سواحل جهان بگذرانید؟ رفتن به تور ولنتاین (سفری عاشقانه در زیباترین سواحل) پیشنهاد ما به شماست! اما باید قبل از سفر به این نکته توجه کنید که بهترین مقصد توریستی برای تور ولنتاین کجاست؟ مثلا اگر در روز ولنتاین همراه معشوقتان به بلغارستان بروید، سرما عاشقی را از سرتان می اندازد! در اینجا بهترین مقاصد را برای تور ولنتاین معرفی نموده ایم؛

تور ولنتاین : سفر به مالدیو!

یکی از بهترین گزینه ها برای تور ولنتاین، سفر به مالدیو است. آب و هوای مالدیو در این روزها عالی است و خبری از باران های تند و توفان های موسمی نیست. مسافران بسیاری از سراسر جهان به مالدیو می روند، تا هفته آخر بهمن را که مصادف با روز ولنتاین است، در یکی از جزایر این کشور زیبا بگذرانند. هتل های زیبای مالدیو که بعضا تمام سطح یک جزیره را پوشانده اند، می توانند یک ولنتاین فوق العاده را برای شما بسازند.

بهترین فصل تفریحات آبی و دریایی و اقامت در هتل های داخل دریای مالدیو، همین ماه است!

تور ولنتاین: پوکت رویایی!

سفر به پوکت در روز ولنتاین فوق العاده است. علاوه بر آب و هوای فوق العاده پوکت، که این روزها عالی است، تفریحات شبانه این جزیره هم در روزها نزدیک به ولنتاین به اوج خود می رسد. خلیج فانگ نگا و جزیره فی فی در پوکت این روزها دیدنی ر از هر وقت دیگری هستند.

در بازارهای شبانه پوکت می توانید بهترین هدایای ولنتاین را هم پیدا کنید.

تور ولنتاین: سامویی و فول مون پارتی!

تور سامویی تایلند هم در این روزها حسابی پرطرفدار است. ساحل چاونگ سامویی همواره پر از توریست است. اما در روزهای ویژه مثل ولنتاین، همه چیز رنگ دیگری به خود می گیرد. مردم از سراسر جهان در این ساحل جمع می شوند و کسب و کار رستوران ها، بارها و کلاب ها و… حسابی رونق می گیرد.

یکی از ویژگی های سامویی، برگزاری فول مون پارتی در جزیره کو فانگان است. این جشن دوشنبه اول اسفند یعنی یک هفته بعد از روز ولنتاین برگزار می گردد. با یک برنامه ریزی دقیق می توانید یک هفته رویایی را در سامویی داشته باشید؛ هفته ای که با روز ولنتاین آغاز گردد و به شب فول مون پارتی برسد!

تور ولنتاین : دبی نزدیک و هیجان انگیز!

دبی به ما نزدیک است؛ اما هم آب و هوای خوبی در این روزهای سال دارد و هم این که در روز ولنتاین بسیاری از مردم جهان را به سوی خود می کشاند. تور دبی در روز ولنتاین می تواند یک هدیه فوق العاده به کسی باشد که بیش از همه دوستش دارید. ضمناً، نیازی هم به توقف در راستا و تعویض هواپیما و… نیست. سفر بدون دردسر با همه امکانات به دبی، یکی از پیشنهادات ما به شما برای روز ولنتاین است.

منبع: آفتاب تراول
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 83

به "تور ولنتاین : این سفر عاشقانه را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ولنتاین : این سفر عاشقانه را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید