تمدید تسهیلات بانکی سرمایه گذاران گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت

به گزارش چاپار بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: تمدید تسهیلات بانکی سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

تمدید تسهیلات بانکی سرمایه گذاران گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختکمک، مهرداد جوادی روز شنبه 28 تیر 1399 در نشست بررسی کارشناسی طرح های مرتبط با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد: مرحله پنجم تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای تسهیلات متمم طرح مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری روستای فیل آباد در محور فارسان به کوهرنگ پس از بررسی های قانونی به متقاضی پرداخت می شود.

او اضافه کرد: آزادسازی بقیه تسهیلات بانکی مربوط به طرح هتل آپارتمان روستای ده چشمه شهرستان فارسان انجام خواهد شد.

جوادی شرح داد: اقدام کارشناسی مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات مرتبط با طرح سفره خانه سنتی، در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

او یادآور شد: برای تمدید تسهیلات پرداختی به سرمایه گذار طرح مرکز سرگرمی و تفریحی و سالن همایش های آپامای زاگرس در شهرستان شهرکرد پیگیری های لازم در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختکمک اضافه کرد: پیگیری تمدید مدت بازپرداخت تسهیلات طرح هتل آپارتمان چلگرد از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به زودی انجام و نتیجه اعلام خواهد شد.

او یادآور شد: درخصوص تمدید بدهی تسهیلات طرح هتل کینو پیگیری های لازم از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور انجام می شود.

جوادی اظهار کرد: درخواست تمدید تسهیلات بانکی بهره برداران اقامتگاه های بوم گردی و کمپ عشایری تایید شد.

او ادامه داد: درخواست متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش و بهره مندی از مزایای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 (کمک های فنی و اعتباری استان) در بخش گردشگری در کمیته کارشناسی بررسی منابع و تامین مالی بنگاه های کوچک، متوسط و نیمه تمام (رونق تولید) به زودی بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7518

به "تمدید تسهیلات بانکی سرمایه گذاران گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تسهیلات بانکی سرمایه گذاران گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید