تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استانهای کشور

به گزارش چاپار بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استانهای کشور صورت پذیرفت.

تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استانهای کشور

پویا محمودیان، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع دستی واقع در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآور و توانمند هستند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد که تنوع بالای رشته ها در استان کرمان بسیار ارزشمند است و بایستی به طراحی محصولات توجه ویژه ای گردد و اضافه کرد: صنایع دستی کرمان سرشار از هنر، زیبایی و ذوق و سلیقه است.

او درباره احتمال ثبت شدن پنج شهر صنایع دستی استان کرمان در لیست شهرهای ملی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان سعی نموده که پرونده های این شهرها را دقیق و کامل تکمیل نمایند و بعلاوه کارشناسان و داوران نیز گزارشات مبسوطی ارائه داده اند و امیدواریم خبرهای خوبی برای اهالی هنرمند و هنردوست کرمانی داشته باشیم.

محمودیان آنالیز مسائل هنرمندان صنایع دستی را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمان دانست و اعلام نمود: با همفکری، راهکارهایی را برای حل مسائل اتخاذ خواهیم کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25417

به "تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استانهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استانهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید