تغییر شخصیت در بازی Valhalla، تغییری در داستان این بازی ایجاد نمی کند

به گزارش چاپار بلاگ، شرکت یوبیسافت گفت که هر دو شخصیت موجود در داستان بازی Valhalla دارای یک داستان هستند.

تغییر شخصیت در بازی Valhalla، تغییری در داستان این بازی ایجاد نمی کند

به گزارش خبرنگار ، چندی پیش بود که شرکت یوبیسافت اطلاعاتی درباره نسخه جدید مجموعه Assassin که قرار است Assassins Creed Valhalla نام داشته باشد منتشر کرد؛ یکی از موارد موجود در این بازی که برای بسیاری از گیمرها جذاب بود، امکان تغییر شخصیت بازی بین دو شخصیت مرد یا زن است. طبق اعلام یوبیسافت شخصیت اصلی داستان این بازی Eivor نام دارد که می تواند با جنسیت مرد یا زن در بازی حاضر گردد و هرگز با تغییر جنسیت شخصیت داستان بازی، راستا داستان بازی عوض نخواهد شد.

تنها تفاوت موجود میان این دو شخصیت در بازی، به صدا و طرز رفتار آن ها مربوط می گردد و شرکت یوبیسافت سعی نموده است تا جای ممکن روی این موضوع کار کند. یکی از مدیران یوبیسافت درباره دو شخصیت موجود در بازی اعلام نموده که این دو شخصیت بسیار کامل طراحی شده اند و هرگز گیمرها در داستان بازی احساس نخواهند کرد که باید جنسیت شخصیت اصلی داستان بازی را تغییر دهند.

در بازی Odyssey که نسخه فعلی موجود در بازار از مجموعه اساسینز است، دو شخصیت کاساندرا و الکسیوس در بازی وجود داشتند که براساس داستان بازی، گیمر متوجه می شد این دو شخصیت با یکدیگر خواهر و برادر هستند؛ اما در خصوص بازی Valhalla هنوز تعیین نیست که دو شخصیت موجود در بازی قرار است چه نسبتی با یکدیگر داشته باشند و شرکت یوبیسافت نیز اعلام نموده که این دو شخصیت خواهر و برادر نخواهند بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یوبیسافت، بازی Assassins Creed Valhalla قرار است در اواخر امسال و برای کنسول های نسل فعلی و نسل بعدی کنسول ها وارد بازار گردد؛ این بازی بر اساس وقایع تاریخی ساخته شده است و طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی به دوران وایکینگ ها مربوط خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7626

به "تغییر شخصیت در بازی Valhalla، تغییری در داستان این بازی ایجاد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شخصیت در بازی Valhalla، تغییری در داستان این بازی ایجاد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید