تشکیل فراکسیون آموزش های مهارتی در مجلس

به گزارش چاپار بلاگ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تشکیل فراکسیون مهارتی در مجلس با هدف توسعه آموزش های مهارتی در کشور اطلاع داد.

تشکیل فراکسیون آموزش های مهارتی در مجلس

به گزارش خبرنگاران، میرزاده صبح امروز در آیین رونمایی از برنامه های درسی کاردانی پیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای که امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار گردید، اظهار کرد: با تشکیل فراکسیون مهارتی در مجلس دنبال توسعه آموزش مهارتی هستیم تا بتوانیم در راستا حرکت کنیم. متاسفانه اکنون با انبوهی از فارغ التحصیلان بی مهارت مواجهیم.

وی در ادامه اضافه نمود: دانشجویانی که نمی توانند مشکل خود را حل نمایند، چگونه می توانند مشکل کشور را حل نمایند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: دانشگاهی که دانشجویان و فارغ التخصیلانش نتوانند مسائل خود و جامعه را حل نمایند، حتما برند نیست، دانشگاهی می تواند برند باشد که خروجی هایش اینگونه نباشد.

وی ادامه داد: من از مخالفان ارائه دوره کارشناسی به دانشگاه فنی بودم، چراکه معتقدم در مراحل بعد دنبال راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری خواهند رفت.

میرزاده تاکید نمود: باید برای ورود دانشجویان مهارتی هم فکری گردد، اگر ورودی ها با تست و آزمون باشند، باید بگویم که راستا را اشتباه رفته اید.

وی همچنین به خروجی دانشگاه های مهارتی اشاره نمود و اضافه نمود: خروجی هم نباید بر اساس آزمون باشد، باید مهارت دانشجویان سنجیده گردد. این دانشگاه باید متفاوت از سایر دانشگاه ها حرکت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 309

به "تشکیل فراکسیون آموزش های مهارتی در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل فراکسیون آموزش های مهارتی در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید