طراحی سر در ورودی ویلا: ترانک نست، ویلایی بی نظیر در جزایر ویرجین بریتانیا

به گزارش چاپار بلاگ، اتاق های ویلایی دوخوابه ترانک نست (Trunk Nest) نمایی بی نظیر و کاملی از کارائیب را در اختیار مهمانان قرار می دهد و تنها چند قدم با برترین سواحل های منطقه فاصله دارد.

طراحی سر در ورودی ویلا: ترانک نست، ویلایی بی نظیر در جزایر ویرجین بریتانیا

جهت دریافت خدمات طراحی سر در ورودی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جزایر ورجین بریتانیا بخاطر داشتن ویلای های بی نظیر و املاک وسیع و پراکنده که در سواحل شنی سفیدش واقع شده است، معروف است و به مهمانان اجازه می دهد تا به صورت اختصاصی از دریای زیبا و آبی اش لذت ببرند. حالا یکی از برترین ویلاها در توتولا به نام ترانک نست این امکان را به وجود آورده تا مهمانان بتوانند اتاق هایش را اجاره نمایند و از زیبایی های بی نظیر این جزیره لذت ببرند.

اتاق های دو تخته این ویلا که قیمتش از هفته ای 6900 دلار آغاز می گردد، به شکل ماهرانه ای از ترکیب معماری محلی و معماری مینیمالیست و الهام گرفته شده از اسکاندیناوی طراحی شده است. نتیجه این طراحی، محیطی دل باز با وسایل قدیمی بزرگان اسکاندیناویایی مانند هانس جی وگنر (Hans J. Wegner) و آرن جیکوبسن (Arne Jacobsen) همراه با لوازم چوبی محلی است.

یکی از زیباترین نکات طراحی در این ویلا دو بالکن سراسری است که زیبایی خیره نماینده دریای کارائیب را کاملا به نمایش می گذارد. کمی پیاده روی از بین باغ هایی پر از گل و گیاه های منحصر به فرد کافی است تا به زیباترین سواحل لاک پشت برسید. این سواحل محل زندگی تعداد زیادی از لاک پشت های چرمی است و اگر خوش شانس باشید می توانید مراسم شبانه از تخم بیرون آمدن لاک پشت ها و کوچ شان از ساحل به دریا را از نزدیک مشاهده کنید.

اگر هم مهمانان نخواهند کوچ لاک پشت ها یا شنای دلفین ها در دریا را ببینند، می توانند از استخر خصوصی و منحصر به فرد ویلا استفاده نمایند یا کنارش حمام آفتاب بگیرند. در خصوص غذا نیز مهمانان می تواند به صورت کامل از آشپزخانه و باربیکیو ویلا استفاده نمایند یا غروب آفتاب را در حالی دیدن نمایند که آشپز خصوصی غذا را آماده می نماید.

منبع: کجارو / robbreport.com
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 21390

به "طراحی سر در ورودی ویلا: ترانک نست، ویلایی بی نظیر در جزایر ویرجین بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سر در ورودی ویلا: ترانک نست، ویلایی بی نظیر در جزایر ویرجین بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید