بهترین مدل های کمد دیواری برای منزل شما

به گزارش چاپار بلاگ، کمد دیواری نو در طرح هایی زیبا و مجذوب کننده هر روزه وارد بازار مصرف می شود و همین تنوع و رنگارنگی توانسته دنیایی بزرگ از این کمدهای زیبا را شکل دهد.

بهترین مدل های کمد دیواری برای منزل شما

با توجه به خانه های مدرن امروزی نمی توان از کمدهایی زشت و قدیمی استفاده کرد بلکه کمد دیواری تازه و به روز اولین انتخاب هر صاحبخانه با سلیقه ای است. با توجه به تمامی این شرایط تصمیم گرفتیم در این مطلب از خبرنگاران به معرفی ایده های مجذوب کننده برای کمد دیواری بپردازیم.

ایده های مجذوب کننده برای کمد دیواری

امروزه تنوع طرح ها آن چنان زیاد شده که می توان برای یک خانه مدرن یا خانه کلاسیک ابتدا صدها مدل کمد دیواری بزرگ و کوچک در نظر گرفت. سپس یکی را برگزید.

انواع کمد دیواری ها

به طور کلی کمد دیواری ها در سه دسته قرار می گیرند.

  1. کمد دیواری ریلی
  2. کمد دیواری کلاسیک
  3. کمد دیواری کشویی

کمد دیواری کلاسیک

این نوع کمد دیواری، همان هایی هستند که در خانه های قدیمی وجود دارند. ارتفاع بلندی دارند و معمولا یک دیوار اتاق را به خود اختصاص داده اند. درب این کمدها رو به بیرون باز می شود و بایستی حتما فاصله ای به مقدار عرض درب جلوی آن خالی باشد که به راحتی بتوان درب را باز و بسته کرد.

کمد دیواری ریلی از ایده های مجذوب کننده برای کمد دیواری

این نوع کمد دیواری ها نسل تازهی از کمدهای قدیمی هستند. درب این کمدها به صورت ریلی حرکت می کند (حرکت به چپ و راست) که این ویژگی سبب می شود فضای کمتری برای نصب آن اشغال شود. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب این وسیله برای گلدان های شما ضروری است! سر بزنید.

کمد دیواری کشویی

همان طور که از نامشان پیداست این کمدها شامل چند کشو هستند و رو به بیرون باز می شوند. این نوع در اغلب موارد به صورت ترکیبی در کنار انواع دیگر قرار می گیرد. مثلا تصورکنید چند کشو در طراحی کمد دیواری کلاسیک یا ریلی اضافه شود. کشوها معمولا نقش همان کشوهای دراورهای قدیمی را ایفا می کنند.

انواع کمد دیواری از لحاظ جنس

  1. کمد دیواری چوبی و ام دی اف
  2. کمد دیواری پی وی سی
  3. کمد دیواری های گلاس

کمد دیواری چوبی و ام دی اف

درست است که کمدهای اولیه از چوب ساخته می شدند اما کمد دیواری هایی که امروزه در دکوراسیون خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند ام دی اف هستند. این کمدها مقاومت بالایی دارند و به راحتی قابل تمیز کردن هستند. ام دی اف به آسانی با وسایل خانه هماهنگ می شود. برای نصب کمدهای دیواری حتما از جنس ام دی اف مرغوب استفاده کنید.

کمد دیواری پی وی سی از ایده های مجذوب کننده برای کمد دیواری

بدنه این کمدهای دیواری نیز از جنس ام دی اف است. روی آن را با یک روکش پی وی سی پوشانده اند و به این ترتیب دارای خاصیت ضدآبی شده است. این نوع کمدهای دیواری تنوع زیادی دارند و برای مشکل پسند ها بسیار مناسب هستند. فقط از قلم نیاندازید که این مدل گران تر از سایر مدل ها است و برای کسانی که هزینه تمام شده اهمیت بالایی دارد و بودجه مشخصی دارند شاید انتخاب مناسبی نباشد.

کمد دیواری های گلاس

این کمدهای دیواری هم بدنه ای از جنس ام دی اف دارند که با روکش های براق گلاس که خیلی در صنعت کابینت سازی رایج است، پوشانده شده اند. اگر چه زیبایی منحصربه فردی دارند و ظاهر خانه را عوض می کنند. مشکل بزرگ این کمدها خش پذیری آن ها و ضدآب نبودن آن ها است که باعث می شود خیلی ها قید این مدل را بزنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه یک تراس زیبا و شیک داشته باشیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 27339

به "بهترین مدل های کمد دیواری برای منزل شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مدل های کمد دیواری برای منزل شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید