برترین جاذبه های گردشگری بوداپست ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد مجارستان

به گزارش چاپار بلاگ، مرکز کشور مجارستان، بوداپست شهری زیبا است که در آن جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. از بناهای تاریخی گرفته تا معماری های فوق العاده. چندین مکان پنهان و ممنوعه در این شهر وجود دارند اما از آن ها که بگذریم جاذبه های گردشگری بوداپست کم نیستند. در مجله خبرنگاران به معرفی این جاذبه ها می پردازیم. بلیط هواپیما

برترین جاذبه های گردشگری بوداپست ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد مجارستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

جاذبه های گردشگری بوداپست ؛ حمام های سیچینی

به علت وجود حمام های طبی زیادی که در بوداپست وجود دارند، این شهر لقب شهر اسپا را گرفته است. در مرکز مجارستان حمام های زیادی وجود دارند اما حمام های سیچینی به علت داشتن فضای باز و معماری زیبا معروفیت دارند. گردشگران می توانند این استخرهای طبی را در فضای باز احاطه شده با معماری نئو-رونسانس و نئو-باروک تجربه نمایند.

خانه اپرای مجارستان

خانه اپرای مجارستان که در یک خیابان تاریخی واقع شده است به اسم زیباترین خانه اپرای دنیا شناخته می گردد. این ساختمان میزبان نمایش های باله، کنسرت، اپرا و … است.اگر تمایلی به تماشا این نمایش ها ندارید می هوانید از تورهای بازدید از ساختمان بهره ببرید. از تاریخ جولای 2017 تا می 2018 این بنا در دست تعمیرات خواهد بود و هیچ گونه برنامه ای در آن برگزار نخواهد شد اما ساختمان، کافه و مغازه های آن برای بازدید گردشگران باز است. بلیط تهران استانبول

ساختمان مجلس مجارستان

ساختمان مجلس مجارستان در سال 1902 ساخته شد و سومین ساختمان عظیم مجلس در دنیا است. این ساختمان که در نزدیکی رود دانوب واقع شده است در سبک معماری گوتیک ساخته شده و هم به لحاظ معماری و هم اهمیت سیاسی ارزش تماشا را دارد. تورهای گردشگری به زبان های مختلف برای گردش در این ساختمان در دسترس هستند به علاوه در بیرون از این ساختمان میدان و بنای یادبودی برای قربانیان انقلاب سال 1956 در مجارستان بنا شده است.

باستیون فیشرمن

قلعه رویایی ای که در بوداپست واقع شده است باستیون فیشرمن نام دارد که نمای بسیار زیبایی از رود دانوب تا ساختمان مجلس به نمایش می گذارد. این قلعه در سال 1902 ساخته شد و دارای معماری نئو-گوتیک و نئو-رومانسکایی است و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری بوداپست برای گردشگران است. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

قلعه بودا

قلعه بودا در قرن سیزدهم ساخته شد و اکنون جزو میراث دنیای یونسکو است. این قلعه پس از تغییراتی که در معماری آن انجام شد اکنون ترکیبی از معماری باروک، قرون وسطی و مدرن است. گالری ملی مجارستان هم در این بنا قرار گرفته است.

کلیسای سنت استفان

کلیسای سنت استفان و ساختمان مجلس مجارستان به اسم بلندترین ساختمان های بوداپست شناخته می شوند. ساخت این کلیسا در سال 1905 به خاتمه رسید. کلیسای سنت استفان دارای معماری نئو-کلاسیک است. فضای داخلی این کلیسا برای بازدید آزاد است.

قلعه وایداهونیاد

امروزه یکی است محبوب ترین جاذبه های گردشگری بوداپست قلعه وایداهونیاد است. این قلعه ابتدا از طریق چوب ساخته شد اما بعدها در دهه 1900 ساختار آن به سنگ تغییر پیدا کرد و اکنون محلی برای برگزاری فستیوال ها و رویدادهای مختلف است. موزه معماری مجارستان هم در این قلعه قرار گرفته است.

بازار مرکزی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوداپست بازار عظیم مرکزی است. این بازار 3 طبقه محل فروش میوه ها و سبزیجات تازه است. در بخش زیرزمین دکه های گوشت و ماهی قرار دارند و طبقه همکف محل فروش خوراکی های روزمره، ادویه جات، گوشت و نوشیدنی است. در طبقه بالاتر صنایع دستی مجارستان و دکه های غذاهای سنتی قرار دارند. این بازار در سال 1897 ساخته شد و قدیمی ترین بازار در شهر بوداپست است. این بازار روزهای یکشنبه تعطیل است. بلیط هواپیما تهران مشهد

پل زنجیری

پل زنجیری که بر روی رودخانه دانوب واقع شده است بودا و پست را به یکدیگر متصل می نماید. این پل دارای معماری بسیار زیبایی است و از لحاظ تاریخی اهمیت زیادی دارد. گردشگران می توانند از روی این پل شاهد منظره ها زیبای شب و روز دانوب باشند. پل زنجیری از اواسط سال 2017 تا سال 2019 به علت بازسازی بسته است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مجارستان به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 18132

به "برترین جاذبه های گردشگری بوداپست ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های گردشگری بوداپست ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید