برندگان جشنواره زوریخ معرفی شدند ، قصیده گاو سفید رو سفید شد

به گزارش چاپار بلاگ، جشنواره فیلم زوریخ 2021 شب پیش با معرفی برندگانش به کار خود انتها داد و از قصیده گاو سفید در بخش برترین فیلم قدردانی کرد.

برندگان جشنواره زوریخ معرفی شدند ، قصیده گاو سفید رو سفید شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ شب پیش برندگانش را معرفی کرد و یک کیارا ساخته جوناس کارپینانو و لا میف ساخته فرد بیلیف را به اسم برندگانش در 2 بخش رقابتی داستانی معرفی کرد.

هیات داوران به ریاست دانیل برول یک کیارا را به اسم بهترین فیلم جشنواره انتخاب کردند. این فیلم که محصول مشترک ایتالیا، فرانسه، سوئد و دانمارک است درباره دختر نوجوانی است که در شهری کاراییبی متوجه می گردد پدرش درگیر کار های مجرمانه است.

هیات داوران از این فیلم به اسم فیلمی با سنت های نورآلیستی یاد کرد و بازی بازیگران فیلم را ستود.

در این بخش از فیلم قصیده گاو سفید ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و هم فیلم جوکی ساخته کلینت بنتلی که برنده جایزه ساندنس شده بود، قدردانی ویژه به عمل آمد.

در بخش رقابتی فوکوس همکه بر فیلم هایی از سوییس، آلمان و اتریش متمرکز است، لا میف ساخته بیلاف بهترین فیلم شد و تقدیر ویژه از فراتر از تیترها ساخته دانیل آندرآس زاگر به عمل آمد.

در بخش رقابتی مستند به ریاست آصف کاپادیا زندگی ایوانا ساخته رناتو بورایو سرانو بهترین فیلم شناخته شد. در این بخش از من آزاد هستم ساخته لوری پورتیه و دختران ساخته هوگیر هیروری تقدیر شد.

توپیای جوان ساخته دنیس استرومر هم فیلم منتخب مخاطبان خوانده شد.

لا میف بعلاوه جایزه کلیسا های زوریخ را هم برد و جایزه فیلم علمی به همه نور، همه جا ساخته تئو آنتونی رسید.

در این جشنواره سال جاری از شارون استون با اهدای جایزه آیکون طلایی تجلیل شد و جایزه تجلیل از… به پائولو سورنتیو اهدا شد. از پل شریدر هم همراه با نمایش جدیدترین فیلمش کارت تعداد برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 19357

به "برندگان جشنواره زوریخ معرفی شدند ، قصیده گاو سفید رو سفید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان جشنواره زوریخ معرفی شدند ، قصیده گاو سفید رو سفید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید