باسلام به نقطه سربه سر رسیده است

به گزارش چاپار بلاگ، باسلام اولین گزارش عملکرد بازار خود را منتشر کرد. این گزارش که باسلام به غرفه دار نام دارد، به آنالیز عملکرد این بازار اجتماعی در سال 1401 می پردازد.

باسلام به نقطه سربه سر رسیده است

در مقدمه گزارش آمده است: مطالعه باسلام به غرفه دار قرار است خوانندگانش را با اعماق تازهی از باسلام آشنا کند. به علاوه بخشی از اطلاعات مهم این بازار را در اختیار خوانندگان قرار بدهد تا بتوانند برنامه ریزی دقیق تری برای کسب وکارشان داشته باشند.

مخاطب اصلی گزارش سالیانه باسلام غرفه دارها هستند

باسلام به عنوان یک بازار اجتماعی آنلاین که فعالیت خود را از سال 1395 شروع نموده است، در این گزارش، برخلاف نمونه های مشابه، مخاطب اصلی اش را 110هزار غرفه دار خود قرار داده و به همین دلیل کوشیده تا تمام مطالب موجود در این گزارش را برای مخاطب های عمومی ساده سازی کند. در نتیجه در آن از داده های پیچیده تحلیلی و تخصصی که برای عموم غرفه دارها کاربردی ندارند، چشم پوشی شده است. با این حال به نظر می رسد مطالعه این گزارش همچنان می تواند برای صاحبان همه کسب وکارهای کوچک و بزرگ الهام بخش باشد.

خبرهای خوب باسلام، از سالی که گذشت

در بخشی از این گزارش با عنوان خبرهای خوب می خوانیم: قبلا فقط یک درصد از جامعه، باسلام را به عنوان گزینه اول خرید و فروش می شناختند ولی حالا این عدد 13 برابر شده است. به علاوه تعداد کاربران مان 2 برابر شد. یعنی تنها در یک سال، به مقدار 5 سال قبلی، کاربر تازه جذب کردیم.

باسلام در اسفند 1401 به نقطه سر به سر رسیده است

نکته مهم دیگری که در این گزارش به چشم می خورد، رسیدن باسلام به نقطه سر به سر است. آن طور که باسلام به غرفه دار می گوید این بازار اجتماعی پیروز شده در اسفند 1401 به نقطه سر به سر دست پیدا نموده و تراز مثبت ماهانه را تجربه کند.

رشد 300 درصدی شاخص سئو نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیر شاخص یادآوری همراهی شده از 30 درصد به 75 درصد و استفاده از غرفه دارها به جای بازیگرهای تبلیغاتی در آگهی های تلویزیونی بخش دیگری از دستاوردهای این بازار در سال گذشته بوده است که در این گزارش به آن ها اشاره شده است.

نسخه کامل گزارش را از مجله باسلام دریافت کنید

اگر می خواهید بدانید کدام کسب وکارها در باسلام پرطرفدارتر هستند، چگونه می توان در این بازار به فروش بهتری رسید، مشتری های باسلام چه رفتاری دارند، غرفه های باسلامی چطور می توانند کسب وکار خود را توسعه بدهند، غرفه داران باسلامی چند نفرند و اهل کدام شهرها و استان ها هستند و... کافیست متن کامل باسلام به غرفه دار را از مجله باسلام دریافت نموده و مطالعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 35852

به "باسلام به نقطه سربه سر رسیده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "باسلام به نقطه سربه سر رسیده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باسلام به نقطه سربه سر رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید