بازی Star Wars Eclipse با الهام از لست آو آس ساخته می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، طبق گزارش های اخیری که به وسیله یکی از منابع مطلع اعلام شده، احتمالا بازی Star Wars Eclipse استودیو کوانتیک دریم در داستان و گیم پلی از بازی آخرین ما (The Last of Us) الهام گرفته است.

بازی Star Wars Eclipse با الهام از لست آو آس ساخته می گردد

این گفته طبق صحبت های یکی از کاربران توییتر اعلام شده که یک هفته قبل از معرفی رسمی بازی در گیم اواردز تصویر و نشان واره این اثر را منتشر نموده بود.

اکانت توییتری به نام @accngt این هفته در حساب کاربری خود ادعا نموده است که بازی جنگ ستارگان یک اثر دنیا-آزاد ماجرایی است که بعلاوه ویژگی هایی بازی های چندنفره هم خواهد بود. به گفته او، این بازی قرار است به صورت مجزا به وسیله شعبه مونترال استودیو کوانتیک دریم ساخته گردد. گفته می گردد که شعبه پاریس کوانتیک دریم روی بخش های سینمایی، داستان و طراحی هنری و موتور بازی کار می نماید.

این کاربر بعلاوه ادعا کرد که کار توسعه روی این پروژه در اوایل سال 2021 شروع شده است و همه تیم توسعه شعبه پاریس کوانتیک دریم روی آن کار نمی نمایند. به نظر می رسد که Eclipse هنوز در مراحل بسیار ابتدایی توسعه خود قرار گرفته است زیرا ادعا شده که داستان هنوز در حال نگارش است و شعبه مونترال هنوز در حال کار روی نمونه های اولیه گیم پلی آن است که در آن از بازی آخرین ما ساخته استودیو ناتی داگ الهام هایی گرفته شده است.

در ماه دسامبر و پس از معرفی رسمی این بازی در گیم اواردز، به صورت رسمی اعلام شد که Star Wars Eclipse در دوران High Republic از دنیا جنگ ستارگان جریان دارد که همین باعث هیجان زدگی بعضی از هواداران این مجموعه پرطرفدار شد.

استودیو کوانتیک دریم در آن موقع بیان کرد: بازی Star Wars Eclipse اولین بازی ویدیویی خواهد بود که در منطقه ها ناشناخته اوتر ریم و در دوران High Republic جریان خواهد داشت، دورانی که به عنوان عصر طلایی جدای شناخته می گردد این بازی بر اساس تخصص کوانتیک دریم در ارائه روایت های عمیقا چند شاخه ساخته می گردد و فراتر از کارهای قبلی خواهد بود. انتخاب های بازیکنان در قلب تجربه اثر خواهند گذاشت زیرا هر تصمیمی می تواند تأثیر چشمگیری بر فرایند داستان داشته باشد.

علاوه بر این بازی، یوبی سافت هم یک بازی دنیا -آزاد از جنگ ستارگان می سازد و از سوی دیگر الکترونیک آرتس هم با راهنمایی ریسپاون در حال فراوری سه بازی از این مجموعه پرطرفدار است که یکی از آن ها قرار است دنباله جدای فالن اردر باشد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 23239

به "بازی Star Wars Eclipse با الهام از لست آو آس ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Star Wars Eclipse با الهام از لست آو آس ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید