انتشار مشخصات گوشی پرچمدار جدید شیائومی

به گزارش چاپار بلاگ، درحالی که شرکت شیائومی برای رونمایی از گوشی های پرچمدار جدید خود در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت ماه) امسال میلادی، در کشور هند آماده می گردد، روز شنبه 17 آوریل (28 فروردین) اطلاعات جدیدی در مورد پیکربندی حافظه ذخیره سازی و حافظه رم این گوشی ها منتشر شد که می تواند ما را با آنچه قرار است در چند روز آینده روبرو شویم، بیشتر آشنا سازد.

انتشار مشخصات گوشی پرچمدار جدید شیائومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت gsmarena، اصلی ترین اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی های پرچمدار، مربوط به حافظه ذخیره سازی و حافظه رم این دستگاه ها است. براین اساس گوشی Mi 11 Ultra قرار است با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، در بازار هند عرضه گردد. دو گوشی دیگر یعنی Mi 11X و Mi 11X Pro نیز گویا با همین ترکیب بندی حافظه ذخیره سازی و حافظه رم ارائه خواهند شد.

گفته می گردد دو گوشی سری ایکس یعنی Mi 11X و Mi 11X Pro، به ترتیب همان گوشی های مدل Redmi K40 و +Redmi K40 Pro هستند که در ماه فوریه در چین معرفی شده بودند. نکته جالب توجه این است که ما پیش از این نیز گوشی Redmi K40 را با نام Poco F3 و گوشی +Redmi K40 Pro را با نام Mi 11i در بازار های دیگر دیده بودیم و این نشان می دهد که شیائومی علاقه زیادی به معرفی یک محصول با نام های متفاوت، در نقاط مختلف دنیا دارد. در این میان انتشار تصاویر گوشی های پرچمدار جدید از سوی رئیس شعبه هند شیائومی نیز بیش از پیش ما را براین می دارد که تأیید کنیم این گوشی های جدید همان گوشی های Redmi سری K40 هستند.

گفته می گردد که هر دو گوشی Mi 11X و Mi 11X Pro قرار است در دو مدل راهی بازار هند شوند که بر این اساس احتمالاً یکی از آن ها 8 گیگابایت رم را با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، در اختیار داشته باشد. با این حال اگر علاقمند هستید تا به سایر مشخصات این گوشی ها پی ببرید، به نظر می رسد بهتر است تا به نمونه های مشابه ساخته شده آن ها (یعنی Redmi K40) مراجعه کنید چراکه می توان انتظار داشت که با مشخصاتی یکسان روبرو خواهید شد. ردمی K40 از نمایشگر 6.67 اینچی از نوع E4 AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده می نماید. این گوشی اسنپدراگون 870 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ردمی K40 در پنل پشتی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می برد. در جلو هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می نماید.

در خصوص رنگ های عرضه شده، شیائومی این حصولات را در رنگ های طلایی، آبی و صورتی عرضه نموده است و احتمالاً همین رنگ ها برای Mi 11 هم دیده گردد. اگر قیمت ها را نیز با سری Redmi K40 مقایسه کنیم و آن ها رانیز یکسان بپنداریم، احتمالاً Mi 11X به مانند Redmi K40 با قیمت پایه 400 دلار راهی بازار گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15222

به "انتشار مشخصات گوشی پرچمدار جدید شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار مشخصات گوشی پرچمدار جدید شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید