اعزام 300 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی

به گزارش چاپار بلاگ، فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از اعزام 300 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان سنقروکلیایی به مناطق عملیاتی سرپل ذهاب،قصر شیرین و یادمان مرصاد خبر داد.

اعزام 300 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرنگار ، معصومی زاده فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از اعزام 300 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان سنقروکلیایی به مناطق عملیاتی سرپل ذهاب،قصر شیرین و یادمان مرصاد خبر داد.

او با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) اظهار کرد:مهم ترین اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس ؛تبیین دست آورد های آن است.

معصومی زاده افزود:از اهداف دیگر بالا بردن روحیه جهادی بین دانش آموزان ، برقراری ارتباط موثر با شهدا و آشنایی نسل جوان با روحیه ایثار است.

او بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تاکید کرد و افزود: شهدا با ایثارجان خود برای نظام جمهوری اسلامی آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند که در غالب اردوهای راهیان نور این فداکاری را میتوان بیشتر برای دانش آموزان به نمایش درآورد .

معصومی زاده با اشاره به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برای نسل های آینده گفت: اردوهای راهیان نور سبب زنده نگه داشتن تاریخ دفاع مقدس می شود و باید همواره تداوم داشته باشد تا نسل های آینده نیز با مفهوم ایثار و از خود گذشتگی مانوس شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1200

به "اعزام 300 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 300 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید