اطلاع رسانی در خصوص بازی های دارای قابلیت خرید درون برنامه ای دقیق تر شد

به گزارش چاپار بلاگ، هیات رتبه بندی نرم افزارهای سرگرمی در آمریکا از این پس به طور دقیق و رسمی بازی هایی که دارای قابلیت خرید درون برنامه ای هستند را معین می نماید.

اطلاع رسانی در خصوص بازی های دارای قابلیت خرید درون برنامه ای دقیق تر شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، از این پس برچسبی بر روی بازی های رایانه ای دارای قابلیت خرید درون برنامه ای نصب می گردد که در آنها به صراحت در این زمینه اطلاع رسانی شده است.

پیش از این هیات رتبه بندی نرم افزارهای سرگرمی در آمریکا بازی ها را تنها بر مبنای خشونت و نمایش صحنه های غیراخلاقی طبقه بندی می کرد. اما از این پس معین می گردد که کدام بازی ها دارای اقلامی برای خریداری در حین اجرا هستند.

افزایش تعداد بازی های رایانه ای دارای قابلیت خرید در حین اجرا به مسئله ای به خصوص برای والدین در آمریکا مبدل شده است. زیرا بسیاری از کاربران کم سن و سال با سوءاستفاده از اطلاعات کارت های اعتباری والدین خود به خرید اقلام مختلف در محیط بازی های یادشده پرداخته و به آنها خسارت وارد می نمایند.

علاوه بر این، افزوده شدن این اطلاعات به برچسب بازی ها به والدین یاری می نماید تا در زمان خرید بازی های رایانه ای دقت نموده و در صورت تمایل از خرید چنین بازی های هزینه زایی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4291

به "اطلاع رسانی در خصوص بازی های دارای قابلیت خرید درون برنامه ای دقیق تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع رسانی در خصوص بازی های دارای قابلیت خرید درون برنامه ای دقیق تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید