اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی خانه

به گزارش چاپار بلاگ، اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی خانه باعث می شوند که منزل ما برهم ریخته یا نامتعارف به نظر بیاید. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر و خاص تر به نظر برسد، از انجام این اشتباهات خودداری کنید!

اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - شاید برای شما هم پیش آمده که پس از دیدن و الگو دریافت تصاویری از دکوراسیون داخلی خانه ها دست به کار شده و تغییراتی ایجاد نموده اید. اما نتیجه کار نه تنها مطلوب نبوده، بلکه خانه تان را ناهماهنگ تر و بهم ریخته تر از قبل نموده است. برای دانستن اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

از کاغذ دیواری با گل درشت پرهیز کنید

کاغذ دیواری از موثرترین عناصر در تغییر دکوراسیون داخلی است. پس به طرح و نقش و رنگ آن بسیار دقت کنید. از کاغذ دیواری های ساده یا با بافت ریز بهره ببرید. بافت های درشت اتاق را کوچک تر نشان می دهد. طرح فرش هایی با گل بوته ها و نقش های ریزتر اتاق کوچک را عظیم نشان می دهد. حتی گلدان هایی با برگ های ریز برای این اتاق ها مناسب تر هستند. خلاصه به قول قدیمی ها از گل درشت پرهیز کنید.

از اشیای عظیم استفاده نکنید

اگر خانه کوچک و نقلی دارید از مجسمه های عظیم، گلدان های حجیم، میزهایی با بدنه یکدست و مبل های درشت برای خانه های کوچک مناسب نیست. آن ها ممکن است در مغازه زیبا به نظر برسد اما خانه شما را کوچک تر نشان داده و احساس خفقان ایجاد می نماید. در واقع هر خانه ای اشیای مناسب خودش را می خواهد. همین اشیای عظیم در خانه های عظیم می تواند احساس بهتری ایجاد نمایند.

از رنگ های مختلف و متفاوت استفاده نکنید

در کل خانه چه برای مبلمان و پرده ها و چه دیوارها از دو یا سه رنگ بهره ببرید. رنگ های متنوع باعث احساس آشفتگی و کلافگی در شما می گردد. تازه این دو، سه رنگ هم باید با هم جور باشد؛ مثلاً انتخاب یک ترکیب دوتایی یا سه تایی از آبی، سفید و قهوه ای یا سبز، سفید و قهوه ای یا قهوه ای، سفید و کرم انتخاب مناسبی می تواند باشد. با مطالعه راهنمای خرید مبلمان و راهنمای خرید پرده منزلتان را زیباتر نمایید.

از رنگ های تند استفاده نکنید

با این که رنگ های تند در نگاه اول جذابند، اما سریع هم دل شما را می زنند. یادتان باشد خانه شما لباسی نیست که فقط در یک مهمانی بپوشید. شما می خواهید در این خانه زندگی کنید و نیاز به احساس آرامش دراز مدت دارید بنابراین از رنگ هایی مثل قرمز، نارنجی تند و زرد برای رنگ غالب فضا مثلاً دیوارها و سقف استفاده نکنید. می توانید از این رنگ ها برای وسایل قابل تعویض مثل یک کاناپه یا یک گلیم کوچک بهره ببرید. با رعایت کردن این نکات اولیه قطعا به نتیجه مطلوبی خواهید رسید.

اگر شما هم اشتباهاتی در دکوراسیون داخلی خانه را دیده یا تجربه نموده اید؛ حتما آن را با ما در بخش ارسال نظر پایین همین مطلب در میان بگذارید. در نهایت مطالعه مطلب دکوراسیون کرم قهوه ای؛ انتخابی برای آرامش خاطر برای شما علاقمندان هنر و درکوراسیون داخلی خالی از لطف نیست...

منبع: setare.com
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13379

به "اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید