آیا وان پلاس کانسپت وان اولین گوشی تاشو OnePlus خواهد بود؟

به گزارش چاپار بلاگ، دیگر چیزی تا آغاز سال 2020 باقی نمانده و این برای اهالی تکنولوژی، نوید نمایشگاه هیجان انگیز CES را می دهد. تا همین حالا هم مشخص شده که بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی قرار است در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند. در کنار نام های بزرگی مثل سامسونگ و ال جی، امسال نام وان پلاس هم شنیده می شود و این شرکت حتی یک تیزر برای این نمایشگاه هم منتشر کرده است. در این تیزر می توانیم نام جدید محصول OnePlus یعنی Concept One را در گوشه تصویر ببینیم که با توجه به شعار تیزر، به نظر می رسد شاهد اولین محصول این شرکت با نمایشگر تاشو خواهیم بود.

آیا وان پلاس کانسپت وان اولین گوشی تاشو OnePlus خواهد بود؟

در حال حاضر فعلا هیچ کس نمی داند که مراسم OnePlus در نمایشگاه CES در رابطه با چه محصولی خواهد بود و چه چیزی معرفی می شود. اما آنطور که به وب سایت The Korea Herald خبر رسیده، قرار است وان پلاس در مراسم خود در CES یک گوشی با نمایشگر تاشو معرفی کند.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی نداریم که فرم این دستگاه به چه شکل خواهد بود. ممکن است با محصولی تبلت مانند مثل سامسونگ گلکسی فولد و یا هواوی میت X روبرو شویم و یا حتی ممکن است شاهد یک گوشی تاشو مثل موتورولا Razr 2019 باشیم.

فعلا تمام این ها حدسیاتی هستند که در رابطه با محصول جدید OnePlus داریم. از نظر مشخصات فنی نیز قطعا این گوشی مثل دیگر گوشی های وان پلاس مجهز به آخرین نسل از پردازنده های کوالکام خواهد بود و میزان رم و حافظه داخلی آن هم بالا خواهد بود. در نهایت خوشبختانه زمان مراسم وان پلاس نزدیک است و کمتر از یک ماه دیگر این محصول وان پلاس را هم خواهیم دید. شما درباره این محصول چه فکر می کنید؟ آیا وان پلاس می تواند گوشی با نمایشگر تاشو و رقابتی معرفی و عرضه کند؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1732

به "آیا وان پلاس کانسپت وان اولین گوشی تاشو OnePlus خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا وان پلاس کانسپت وان اولین گوشی تاشو OnePlus خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید