گیلان 257 شهید کارمند دارد، چاپ 58 عنوان کتاب دفاع مقدس

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه استان گیلان 257 شهید کارمند دارد، گفت: جلد اول کتاب شهدای کارمند گیلان رونمایی شد.

گیلان 257 شهید کارمند دارد، چاپ 58 عنوان کتاب دفاع مقدس

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به رونمایی از کتاب سر به داران دیار میرزا در حوزه دفاع مقدس، اظهار کرد: جلد اول این کتاب در 600 صفحه با تیراژ یک هزار چاپ شده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان 257 شهید کارمند دارد، توضیح داد: کتاب سر به داران دیار میرزا به معرفی یکصد شهید کارمند استان می پردازد که شامل زندگینامه، خاطرات و وصیای شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به نقش اقشار مختلف مردم در حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس، گفت: شهدا در راستای اجرای فرامین امام راحل و به منظور حفظ ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و الگوی نسل ها شدند.

پاکاری با تاکید بر لزوم معرفی ابعاد مختلف زندگی شهدا به نسل حاضر و آیندگان، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت احتیاج داریم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ماموریت بنیاد شهید دانست و گفت: بنیاد در حوزه فرهنگی علاوه بر تالیف و نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس، جمع آوری آثار و اسناد شهدا، مستندسازی خاطرات و وصایا، ثبت تاریخ شفاهی والدین شهدا و رزمندگان و فراوری نرم افزار را در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از چاپ 58 عنوان کتاب دفاع مقدس ویژه شهدای استان اطلاع داد و یادآور شد: باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استفاده کنیم، زیرا شهدا الگوهای صحیح و کامل هستند و در این میان برنامه های فرهنگی به واسطه گسترده مخاطبان اثرگذاری مضاعف دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1604

به "گیلان 257 شهید کارمند دارد، چاپ 58 عنوان کتاب دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلان 257 شهید کارمند دارد، چاپ 58 عنوان کتاب دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید