درباره گورستان عروسک ها در مکزیک بدانید

به گزارش چاپار بلاگ، در این مقاله قصد داریم به جزیره ای خاص سفر کنیم. جزیره ای ترسناک با داستانی غم انگیز. با خبرنگاران همراه باشید.

درباره گورستان عروسک ها در مکزیک بدانید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جزیره عروسک ها به طور حتم یکی از عجیب ترین مقاصدی است که می توان به آن سفر کرد. این شهر اسرار آمیز در مسافت کوتاهی از مکزیکوسیتی قرار گرفته، و با ساکنین خاص خود منظره ای ترسناک و خیره نماینده را به نمایش گذاشته است. جمعیت این جزیره را عروسک هایی نازیبا و ترسناک تشکیل می دهند. تا قبل از سال 2001 تنها یک پیرمرد در کل جزیره سکونت داشته است.

این جزیره مملوء از مناظری است که نمی توان مثل و مانند آنها را در هیچ منطقه دیگری در جهان مشاهده کرد.

جزیره، گورستانی وسیع از عروسک هایی است که در گوشه و کنار آن آویزانند. فرقی نمی کند جزو گردشگران پر دل و جرات باشید یا خیر. با ورود به فضای جزیره ترسی عجیب تمام وجودتان را فرا می گیرد. این درست همان چیزی است که موجب شده جزیره ی عروسک ها به عنوان یکی از ترسناک ترین مناطق جهانگردی در جهان شناخته گردد و همیشه در صدر عجیب ترین های گردشگری باقی بماند.

جزیره ی عروسک ها کجاست؟

جزیره عروسک ها در جنوب شهر مکزیکو سیتی واقع شده و امروزه به عنوان یکی از پرترددترین نقاط گردشگری منطقه جایگاهی خاص در مکزیک را به خود اختصاص داده است.

می توانید در گوشه و کنار جزیره با اندام های ترسناک و وهم انگیز عروسک ها روبه رو شوید. عروسک هایی که از تنه درخت ها و شاخه هایشان آویزانند. عروسک های رها شده بر روی زمین. عروسک هایی با چشم های باز و اندام های کثیف و گل آلود.

به طور حتم اولین مساله ای که با سفر به این جزیره راز آلود با آن روبرو می شوید غم و انرژی دلهره آوری است که در فضا احساس می گردد. داستان از این قرار است که بیش از نیم قرن پیش، مردی به نام دون ژولیان سانتانا، تن بی جان دختر بچه ای را در کانالی حوالی جزیره، از آب گرفت. چندی پس از آن، عروسکی که بر روی آب کانال شناور بود را از آب بیرون کشید و به تنه یکی از درختان جزیره آویزان کرد. او اعتقاد داشت این مساله روح دختر را به آرامش می رساند و موجب می گردد که دخترک احساس شادی کند.

به طور حتم این داستان همینجا به خاتمه نرسید. چراکه یک عروسک نمی توانست بار حفاظت از جزیره را به دوش بکشد و موجبات آرامش روح دخترک مرده را فراهم کند. این جریان باعث شد که دون ژولیان به عنوان شکارچی عروسک های رها شده، منطقه را زیر پا بگذارد و صدها عروسک را در جزیره اسرار آمیزش جمع آوری کند.

در سال 2001 فضای این جزیره با غرق شدن دون ژولیان در کانال آب ترسناک تر شد. محلی ها معتقدند که روح عروسک ها و دختر بچه باعث غرق شدن پیرمرد در کانال شده است. در حال حاضر این منطقه به دلیل جو عجیب و وحشت آور خود و همچنین داستان هایی که در رابطه با آن سر زبان ها افتاده، شهرتی خاص بین گردشگران و جهانگرد های خارجی پیدا نموده است.

آدرس

جزیره عروسک ها جنوب شهر مکزیکوسیتی

به خاطر داشته باشید که فضای جزیره به صورتی است که نمی توان راحت در آن قدم زد. در هر نقطه با عروسک هایی عجیب و دلهره آور روبه رو هستیم. بنابراین سفر به این ناحیه به تمام گردشگران توصیه نمی گردد. چراکه ممکن است با صحنه هایی روبرو شوید که دیدن آن برای شما چندان خوشایند نباشد. به طور مثال: برخی از این عروسک ها به عنوان لانه برای حشرات و جانوران جزیره، نمایی وحشت آور ایجاد نموده اند که دیدن آن می تواند برای گردشگران معمولی اذیت نماینده باشد.

جهت دسترسی

این جزیره در جنوب مکزیکوسیتی قرار گرفته و گردشگران با طی کردن مسافت کانال خوشیمیکو با قایق، به آن دسترسی پیدا می نمایند.

منبع: کجارو / weburbanist.com
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16253

به "درباره گورستان عروسک ها در مکزیک بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "درباره گورستان عروسک ها در مکزیک بدانید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره گورستان عروسک ها در مکزیک بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید