کوروش باقری: هرگز به عدم صلاحتیم در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعتراض نمی کنم

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری در واکنش به عدم تایید صلاحیتش برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: هرگز اعتراض نخواهم کرد.

کوروش باقری: هرگز به عدم صلاحتیم در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعتراض نمی کنم

کوروش باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تاکید بر اینکه قصد اعتراض به رای کمیسیون تطبیق را ندارد، گفت: نمی دانم چرا برای انتخابات فدراسیون وزنه برداری تایید صلاحیت نشدم، اما اصلا پیگیری هم نخواهم کرد. شاید این خودخواهی باشد. اول از همه به آن 8 نفری که برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده اند تبریک می گویم، بعد هم نمی دانم این کمیسیون تطبیق چه کسانی هستند!

وی ادامه داد: تردید ندارم کسانی که در کمیسیون تطبیق هستند، حداقل چند نفر آنها به لحاظ مدیریتی اگر بدتر از کوروش باقری نباشند، بهتر هم نیستند.

قهرمان سابق وزنه برداری دنیا در سال 2001 با اشاره به اینکه با این وضعیت پرونده حضور در انتخابات پیش روی وزنه برداری بسته شده است، توضیح داد: من در وهله اول نمی خواستم وارد انتخابات شوم، حالا هم دوست ندارم دلیل جلو آمدنم را بگویم، فقط از اتفاقی که رخ داد تعجب کردم، این موضوع سر سوزنی برای من ناراحتی به همراه نداشت. حتما دوستان یک چیزهایی در وجود آن 8 نفر دیگر دیده اند که در من ندیده اند. بهتر است این چیزها را از کمیسیون تطبیق بپرسید. به این موضوع اعتراضی ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 20

به "کوروش باقری: هرگز به عدم صلاحتیم در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعتراض نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوروش باقری: هرگز به عدم صلاحتیم در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعتراض نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید