کلهر: مقابل عراق باید مانند نیمه دوم ملاقات با بحرین بازی کنیم

به گزارش چاپار بلاگ، پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی ایران باید در ملاقات با عراق مانند نیمه دوم بازی با بحرین ظاهر گردد.

کلهر: مقابل عراق باید مانند نیمه دوم ملاقات با بحرین بازی کنیم

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین گفت: ایران مقابل بحرین دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول مثل بازی مقابل هنگ کنگ بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند. شاید علت این موضوع میزبانی بحرین بود که از قبل با ایجاد حواشی، جنگ روانی را علیه ما شروع کرد و در زمین بازی هم با توجه به اینکه در خاک خود بازی می کرد، فشار زیادی به دروازه ما آورد. حریف در مرکز زمین با چهار، پنج بازیکن بازی را تحت کنترل داشت تا بتوانند به دروازه ما نزدیک گردد. در دقایقی هم پیروز به این کار شد که البته تیزهوشی مدافعان و بازیکنان ما اجازه هنرنمایی به بازیکنان آنها را نداد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد پیروزیت تیم ملی ایران در نیمه دوم توضیح داد: با ورود سامان قدوس، تغییر سیستم جواب داد و فرایند حرکتی تیم ملی تغییر کرد. حضور قدوس در زمین خیلی تاثیرگذار بود و پاس های خوبی در عمق زمین می داد و باعث می شد دو مهاجم ما جابه جایی خوبی داشته باشند. بازی با بحرین روز خوب طارمی بود. مهدی در این بازی هم گل زد و هم دو پاس گل داد و یکی از عوامل رجحان ما مقابل بحرین بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم انتظاری که همواره از بازیکنان تیم ملی ایران داشتیم برآورده شد و آن فوتبال شناور و روانی است که بازیکنان ایران در بازی ها از خود به نمایش می گذارند. در این بازی هم همین رخ داد و خدا را شکر نتیجه گرفتیم تا صندلی خود را در جدول رقابت ها بهبود بخشیم.

کلهر در مورد بازی مقابل عراق گفت: برابر عراق باید مانند نیمه دوم بازی با بحرین ظاهر شویم، پرس از جلو را فراموش نکنیم، چون مطمئن هستم عراق هم از نظر ساختار دفاعی ضعف های زیادی دارد که می توانیم از این اشتباهات استفاده کنیم. نباید در یک سوم دفاعی خود باشیم و رو به عقب فوتبال بازی کنیم، بعلاوه نباید اجازه بازیسازی به بازیکنان عراق داده گردد. باید از دقیقه یک مسابقه آنها را تحت فشار قرار دهیم و صاحب توپ و میدان باشیم. اگر مثل نیمه دوم ملاقات با بحرین مقابل عراق بازی کنیم، می توانیم پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 17085

به "کلهر: مقابل عراق باید مانند نیمه دوم ملاقات با بحرین بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: مقابل عراق باید مانند نیمه دوم ملاقات با بحرین بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید