کراپ به دنبال مدعی ماندن در لیگ برتر فوتسال

به گزارش چاپار بلاگ، تیم فوتسال کراپ الوند با وجود هزینه های زیاد نتوانسته انتظارات را در لیگ برتر فوتسال برآورده کند.

کراپ به دنبال مدعی ماندن در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگاران، تیم کراپ الوند که پس از صعود به لیگ دسته اول تیمی قدرتمند روانه مسابقات کرد در مرحله اول بازی ها انتظارات را برآورده ننموده و حالا باید دید که در مرحله دوم چه عملکردی از خود برجای خواهد گذاشت.

این تیم پیش از آغاز مسابقات با جذب ستاره های متعددی چون مهدی جاوید، مصطفی نظری، علی عابدین، مهران عالیقدر، سعید افشار، علیرضا رفیعی پور و... و استخدام رضا لک به عنوان سرمربی، چهره یک مدعی و لقب کهکشانی را به خود اختصاص داد اما با آغاز مسابقات نتوانست انتظارات را برآورده کند و به عنوان ضعیف ترین تیم به جمع 6 تیم راه یافته به مرحله دوم لیگ برتر انتخاب شد.

حضور کراپ در لیگ برتر فوتسال همه را یاد تیم های بزرگی مثل فولاد ماهان و گیتی پسند اصفهان می اندازد. این باشگاه نیز با هزینه شخصی نخ باف مدیرعامل خود روانه مسابقات شده و به نظر می رسد برنامه بلندمدت برای موفقیت و قهرمانی دارد اما فارغ از مدیریت خوب و هزینه های زیاد این باشگاه، از نظرفنی این تیم نتوانسته خوب کار کند و در بیشتر بازی ها در بیرون از خانه شکست را تجربه نموده و همچنین نیمه مربیان را بازنده بوده است.

این تیم در نیم فصل لیگ برتر نیز نسبت به بقیه تیم ها عملکرد بهتری داشت و با استخدام مسلم رستمی ها، افشین کاظمی و مسعود محمدی سروصدای زیادی به پا کرد و حالا انتظار می رود با آغاز مرحله دوم مسابقات عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد.

از تیمی که سال اول حضور خود در این مسابقات را تجربه می نماید انتظار قهرمانی نمی رود اما انتظار می رود کادر فنی و بازیکنان این تیم قدر هزینه هایی که بخش خصوصی برای فوتسال می نماید را بدانند و با کسب نتایج خوب کاری نمایند تا سال جاری کراپ در فوتسال باقی مانده و امثال این تیم در فوتسال زیاد شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14784

به "کراپ به دنبال مدعی ماندن در لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراپ به دنبال مدعی ماندن در لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید