چین پیشنهادِ یاری آمریکا برای مقابله با بیماری کرونا را رد کرد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رابرت اُبراین مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه بیان کرد به رغم آنکه چین در مقایسه با بحرانهای پیشین، با شفافیت بیشتری در مورد شیوع بیماری کرونا اقدام نموده است، مقامات پکن پیشنهاد یاری آمریکا برای مبارزه با این بیماری واگیردار را رد نموده اند.

چین پیشنهادِ یاری آمریکا برای مقابله با بیماری کرونا را رد کرد

با تور چین تابستان 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

ابراین در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: تا به امروز مقامات چین بیش از بحرانهای گذشته شفاف بوده اند و ما بابت این شفافیت از آنها سپاسگزاریم.

با این وجود، پکن هنوز به پیشنهادهای کمکی که از سوی مراکز فدرال برای کنترل و پیشگیری از بیمارها و سایر متخصصان حوزه های بهداشت و درمان آمریکا جهت مقابله با این ویروس شبه آنفولانزا و به شدت واگیردار ارائه شده، پاسخی نداده است.

لازم به ذکر است که کمیسیون ملی بهداشت چین روز یکشنبه خاطرنشان کرد که ویروس کرونا تا به امروز 304 نفر را در این کشور به کام مرگ فرستاده و در حال حاضر شمار مبتلایان به این ویروس به رقم 17205 نفر رسید.

از سوی دیگر، دست کم 171 مورد ابتلا به این ویروس در بیش از 24 کشور در سرتاسر دنیا از جمله آمریکا، ژاپن، تایلند، هنگ کنگ و انگلیس گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1677

به "چین پیشنهادِ یاری آمریکا برای مقابله با بیماری کرونا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین پیشنهادِ یاری آمریکا برای مقابله با بیماری کرونا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید