پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تا به امروز به متقاضیان مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان 906 هزار و 490 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از زاهدان و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان، عزت الله سارانی اظهار کرد: از مجموع 4 هزار و 668 قرارداد مسکن مهر در چهار گروه، اجاره 99 ساله، خود مالکان، اجاره پنج ساله و تفاهمنامه همه جانبه تا به امروز 4 هزار و 646 واحد تسهیلات دریافت نموده که در مجموع بالغ بر 906 هزار و 490 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: از این تعداد تا به امروز 2 هزار و 419 واحد پیروز به اخذ انتها کار شده اند که برای هزار و 805 واحد، دفترچه فروش اقساطی برای بازپرداخت تسهیلات اعطایی صادر شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به مراحل و هزینه های آماده سازی گفت: 2 هزار و 790 واحد برای دریافت تسهیلات آماده سازی زمین معرفی شده که تا به امروز 2 هزار و 546 واحد جمعا مبلغ 23 هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت نموده اند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3148

به "پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید