(ویدئو) روحانی: پیش بینی امام درباره آب و برق مجانی محقق شد

به گزارش چاپار بلاگ، حجت السلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در آیین افتتاح 13 پروژه بزرگ صنعت آب و برق در استان های خراسان شمالی و کردستان که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار گشت، با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای کل ملت ایران و آزادی خواهان جهان است، گفت: روزی است که برخلاف پیشگویی های قدرت های بزرگ، امام (ره) با استقبال بی نظیر وارد کشور شد.

(ویدئو) روحانی: پیش بینی امام درباره آب و برق مجانی محقق شد

رییس جمهوری با اشاره به اینکه استقبال ها در طول تاریخ ایران زیاد بوده است، ادامه داد: اینکه از فرودگاه تا بهشت زهرا همه خیابان ها مملو از جمعیت شود و در خود بهشت زهرا آن جمعیت عظیم میلیونی اجتماع کنند، یک روز بسیار شکوهمندی در تاریخ ایران بود.

روحانی با اشاره به حکمت و تدبیر امام (ره) در بدو ورود به کشور، اظهار کرد: امام (ره) وقتی وارد کشور شد نخست به دیدار شهدا رفت و این مساله بسیار حائز اهمیت است. امام (ره) در آغاز به دیدار آنانی رفت که خون خود را در این راه نثار کردند و در کنار قبور مطهر آنها قدم گذاشت. امام (ره) به نوعی خواست بگوید دعوت کننده واقعی اش فداکاران این سرزمین و در راس آن شهدا هستند و نخست بر تربت پاک شهدای عزیز قدم گذاشت.

وی افزود: بقیه کارهای امام (ره) هم فوق العاده بود که به منزل کسی نرفت. در نوفل لوشاتو بحث بود وقتی امام (ره) وارد کشور می شود به کجا برود و امام خود بهترین انتخاب را انجام داد و بسیار حائز اهمیت بود و همین ساعت هایی که داریم می گذرانیم ساعت های بسیار حساس در تاریخ کشور ما بود.

روحانی با اشاره به سخنرانی بسیار حساس امام راحل در بهشت زهرا (س)، گفت: بعد از این سخنرانی خناسان یک بخش از این سخنان که آب و برق مجانی شود را دنبال می کردند و می گفتند چه شد.

رییس دولت تدبیر و امید شرح داد: این دولت یعنی دولت دوازدهم افتخار می کند که این کار را در سایه فداکاری و تلاش مسئولان و تلاش وزارت نیرو و وزارت نفت انجام داد و امروز توانستیم برای افراد کم مصرف که از اقشار کم درآمد هم هستند، برق و آب و گاز را مجانی کنیم و همه آن پیش بینی های امام در تاریخ تثبیت شد و درست از آب درآمد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13285

به "(ویدئو) روحانی: پیش بینی امام درباره آب و برق مجانی محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) روحانی: پیش بینی امام درباره آب و برق مجانی محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید