نشست شورای امنیت درباره ادلب، الجعفری: مبارزه سوریه با تروریسم در خاک خودش است، نه در خاک دیگری

به گزارش چاپار بلاگ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت درباره ادلب بیان کرد که این منطقه جزو خاک سوریه است و مبارزه نیروهای سوری با تروریسم طبق قطعنامه های سازمان ملل در آن ادامه خواهد داشت.

نشست شورای امنیت درباره ادلب، الجعفری: مبارزه سوریه با تروریسم در خاک خودش است، نه در خاک دیگری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الاخباریه، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بامداد شنبه در سخنانی در نشست فوق العاده شورای امنیت درباره ادلب بر ادامه کار ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم تاکید نمود.

بشار الجعفری با بیان اینکه ادلب جزو سوریه است، اضافه نمود: سوریه در خاک خود با تروریسم مبارزه می نماید و نه در خاک دیگری.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید نمود که مبارزه نیروهای سوری با تروریسم طبق قطعنامه های سازمان ملل ادامه خواهد داشت.

بشار الجعفری مطرح کرد: ارتش ترکیه مراکز دیده بانی خود در شمال سوریه را که هدف از ایجاد آن، نظارت بر تحرکات تروریست ها است، به اتاق های عملیات جهت حمایت از این تروریست ها تبدیل نموده است.

وی گفت: دلیل حمایت نیروهای ترکیه از تروریست ها، کشته شدن نظامیان ترکیه ای در صفوف تروریست ها در اطراف ادلب است.

بشار الجعفری توضیح داد: دمشق حملات ترکیه به مواضع ارتش سوریه را محکوم و بهانه های آنکارا در مورد اجرای توافق را رد می نماید.

وی همچنین بیان کرد: ما به شدت اقدام جنایتکارانه ترکیه در استفاده از غیرنظامیان سوری به عنوان سپر انسانی در جهت تحقق منافعش را محکوم می کنیم.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در خاتمه سخنان خود درباره اینکه بعضی ها همچنان از جنایت های ترکیه در استفاده از گذرگاه های انسانی برای انتقال سلاح برای تروریست ها حمایت می نمایند، ابراز تاسف کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2502

به "نشست شورای امنیت درباره ادلب، الجعفری: مبارزه سوریه با تروریسم در خاک خودش است، نه در خاک دیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شورای امنیت درباره ادلب، الجعفری: مبارزه سوریه با تروریسم در خاک خودش است، نه در خاک دیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید