ناایمنی بازار رشت دغدغه آتش نشانان

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: مخاطرات ناشی از ناایمنی در بازار رشت یکی از مهم ترین دغدغه های آتش نشانان شهر باران بوده که آسیب دیدگی بازار به نوعی آسیب به اقتصاد، فرهنگ و صنعت گردشگری استان و کلان شهر رشت محسوب خواهد شد.

ناایمنی بازار رشت دغدغه آتش نشانان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بازار رشت یکی از قدیمی ترین بازارها بوده که روزانه محل عبور و مرور تعداد بی شماری از شهروندان است و کمتر مسافر و گردشگری را می توان یافت که در مسافرت به استان گیلان، سری به بازار بزرگ رشت نزده باشند، از این رو اهمیت حفظ ایمنی آن از ارزش فوق العاده ای برخوردار است.

بابک رمضانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت به بافت قدیمی بازار رشت و اهمیت حفظ ایمنی آن اشاره نمود و اضافه کرد: با توجه به اجرای پروژه پیاده راه مرکزی شهر رشت مسیرهای اصلی منتهی به ورودی بازار بزرگ بدون ترافیک بوده اما در داخل خود بازار شرایط به واسطه وجود مسیرهای تنگ و باریک خود به تنهایی موجب کند شدن سرعت خودروهای امدادی خواهد بود که با وجود بعضی عوامل دیگر هم چون سد معبر فروشگاه ها، سایبان های متحرک، باران گیرهای پلاستیکی و...، مسائل دسترسی خودروهای آتش نشانی به کانون حوادث را چندین برابر خواهد شد.

رمضانی با اشاره به بازدیدهای مکرر و ارایه توصیه های ایمنی توسط آتش نشانان، فرماندهان و مسئول ایستگاه آتش نشانی بازار در زمینه رفع کردن موانع و مسائل ایمنی بازار، اعلام کرد: مخاطرات ناشی از ناایمنی در بازار رشت یکی از مهم ترین دغدغه های آتش نشانان شهر باران بوده که آسیب دیدگی بازار به نوعی آسیب به اقتصاد، فرهنگ و صنعت گردشگری استان و کلان شهر رشت محسوب خواهد شد.

رمضانی به بسیاری از خطرات بازار هم چون وجود انبارهای بزرگ و ناایمن و موارد بسیاری که به عنوان یک اخطار، بازار رشت را تهدید می نماید اشاره و اعلام کرد: تنها آنالیز، شناسایی و ارایه تذکرات مداوم به بازاریان، مسائل بازار رشت را رفع نخواهد کرد، این مهم باید با همیاری و همکاری همه مسئولان استانی و شهری بخصوص همکاری بازاریان پرتلاش که در همه حال یار و یاورمان بودند انجام گردد تا بتوانیم به حول قوه الهی خدمات مطلوب تری را در جهت حراست از جان و مال شهروندان گرانقدر به انجام رسانیم تحقق خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2372

به "ناایمنی بازار رشت دغدغه آتش نشانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناایمنی بازار رشت دغدغه آتش نشانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید