معاون حقوقی پرسپولیس: فسخ قرارداد توسط کالدرون غیرقانونی بود، به رای دیدار با تراکتور اعتراض کردیم

به گزارش چاپار بلاگ، در نهایت زمانی که حکم قطعی صادر شود، باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد. ضمن اینکه بر خلاف اخباری که مطرح شده باشگاه تصمیمی برای شکایت از برانکو ندارد.

معاون حقوقی پرسپولیس: فسخ قرارداد توسط کالدرون غیرقانونی بود، به رای دیدار با تراکتور اعتراض کردیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از نظر باشگاه، فسخ قرارداد از طرف کالدرون غیرقانونی بود.

مهدی خواجه وند در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره پرونده شکایت برانکو از باشگاه، اظهار کرد: باشگاه بلافاصله پس از وصول این شکایت به آن پاسخ داده و از فیفا درخواست جزئیات کامل رای را کرده است. هنوز مشروح حکم به باشگاه نرسیده و پس از آنکه برسد هم 21 روز فرصت هست تا باشگاه تجدیدنظرخواهی خود را در فیفا مطرح کند و این کار هم زمان می برد.

او گفت: در نهایت زمانی که حکم قطعی صادر شود، باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد. ضمن اینکه بر خلاف اخباری که مطرح شده باشگاه تصمیمی برای شکایت از برانکو ندارد.

او درباره پرونده شکایت بودیمیر هم توضیح داد: شرایط این پرونده هم عیناً مانند پرونده برانکو است و هنوز جزئیات رای به باشگاه صادر نشده و ما خواهان ارسال آن از سوی فیفا شده ایم.

خواجه وند گفت: همچنین رای ابتدایی شکایت مارکو استیلینوویچ به باشگاه رسیده و طبق آن پرسپولیس باید 115 هزار یورو (48 هزار یورو حقوق و 67 هزار یورو غرامت) به مربی بدنساز سابق خود پرداخت کند. در این پرونده هم ما جزئیات کامل رای را از فیفا خواسته ایم.

او درباره آخرین شرایط پرونده گابریل گفت: بعد از مصالحه ای که با این بازیکن انجام شد فیفا رای به پرداخت 23 هزار دلار به گابریل داد که این رای قطعی است و باشگاه تا 19 فروردین فرصت دارد این پول را پرداخت کند.

خواجه وند همچنین در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون گفت: باشگاه به شکایت ایشان پاسخ داده و دعوایی هم ارائه کرده مبنی بر اینکه فسخ قرارداد از سوی آقای کالدرون قانونی و موجه نبوده است.

مدیر حقوقی باشگاه درباره آنتونی استوکس گفت: این بازیکن همچنان با باشگاه قرارداد دارد. او از سرمربی تیم مرخصی گرفته و قرار بوده 24 ساعته به ایران برشود. ضمن اینکه باشگاه بلیت بازگشت هم برای او تهیه کرده بود. تا به امروز 3 نامه برای او ارسال و به او گفته شده که در تمرینات تیم حاضر شود ولی تا به امروز نیامده و یک سری موارد را برای نیامدن خود عنوان کرده که از نظر باشگاه قابل قبول نیست.

خواجه وند درباره آخرین شرایط پرونده نیلسون هم گفت: او هم از باشگاه شکایت کرده و باشگاه هم پاسخ آن را داده اما هنوز هیچ حکمی در رابطه با این پرونده صادر نشده است. در کل باشگاه در حال حاضر با 11 پرونده روبرو و درصدد است که به نوبت آنها را حل نماید تا خطری متوجه پرسپولیس نباشد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره رای کمیته انضباطی درباره بازی برگشت پرسپولیس و تراکتور گفت: کمیته انضباطی با توجه به اتفاقات آن بازی رای خود را صادر کرده اما ما به این رای اعتراض کرده ایم و اعتراض مان در فدراسیون هم ثبت شده است. از نظر ما این رای درباره محرومیت هواداران پرسپولیس باید تعدیل شده و حتی برای آنها حکم برائت صادر شود.

او درباره رای کمیته انضباطی در قبال شجاع خلیل زاده هم گفت: پس از آن بازی کمیته انضباطی دستور موقت صادر کرده بود که آقای خلیل زاده بازی نکند که مورد اعتراض ما قرار گرفت و لغو شد. باز هم امیدواریم با توضیحاتی که از سوی مدافع پرسپولیس ارائه شده و مستنداتی که ارائه داده ایم روی رای این بازیکن تجدیدنظر شود. فکر می کنم حساسیتی روی شجاع خلیل زاده ایجاد شده که متاسفانه مطابق واقع نیست و امیدواریم رای او تغییر کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3113

به "معاون حقوقی پرسپولیس: فسخ قرارداد توسط کالدرون غیرقانونی بود، به رای دیدار با تراکتور اعتراض کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی پرسپولیس: فسخ قرارداد توسط کالدرون غیرقانونی بود، به رای دیدار با تراکتور اعتراض کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید