قول پرسپولیسی ها به کالدرون

به گزارش چاپار بلاگ، مدیران باشگاه پرسپولیس برای بهبود کیفیت زمین چمن استادیوم شهید کاظمی به گابریل کالدرون قول دادند.

قول پرسپولیسی ها به کالدرون

به گزارش ، وضعیت نامساعد چمن استادیوم شهید کاظمی سبب شد تا تمرینات پرسپولیس به استادیوم خیریه عمل منتقل گردد تا سرخپوشان حدود 10 روز در خیریه عمل تمرین نمایند و سپس به استادیوم شهید کاظمی بازگردند.

تغییر محل تمرین پرسپولیس در آستانه رقابت های لیگ برتر فوتبال سبب تعجب گابریل کالدرون آرژانتینی شد و او از این موضوع ابراز ناراحتی کرد، اما مدیران باشگاه پرسپولیس به او قول دادند تا این مشکل به زودی حل و تیم به استادیوم شهید کاظمی بازخواهد گشت.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس و زمانیکه از امکانات استادیوم محل تمرین پرسپولیس بازدید نموده بود، برنامه ای تدوین کرد که برنامه های تمرینی اش تا خاتمه فصل در همین مکان برگزار می گردد، اما رسیدگی به چمن استادیوم شهید کاظمی سبب شد تا سرخ ها 10 روز مانده به شروع بازی های خود در نوزدهمین دوره لیگ برتر مجبور به جابجایی شوند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که می خواهند چمن این مجموعه را به خوبی ترمیم نمایند به کالدرون قول مساعد داده اند که چمن استادیوم را خیلی زود آماده می نمایند تا به این استادیوم بازگردند. قرار است مسائل چمن استادیوم شهید کاظمی به طور کامل رفع گردد تا سرخ ها در موقع تمرین مسئله ای نداشته باشند.

در خاتمه گفتنی است، پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ نوزدهم، باید در استادیوم آزادی به مصاف سایپا برود که این دیدار، پنج شنبه 31 مرداد 1398 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 210

به "قول پرسپولیسی ها به کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول پرسپولیسی ها به کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید