صفحه اینستاگرام سخنگوی وزارت خارجه ایران از دسترس خارج شد

به گزارش چاپار بلاگ، روابط عمومی وزارت خارجه با بیان اینکه صفحه اینستاگرام سخنگوی این وزارتخانه از دسترس خارج شده، اعلام نمود: تا زمان بازگرداندن آن صفحه یا ایجاد صفحه جدید، موسوی هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام نخواهد داشت.

صفحه اینستاگرام سخنگوی وزارت خارجه ایران از دسترس خارج شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای اعلام نمود: پیرو اطلاعیه قبلی، به اطلاع می رساند صفحه اینستاگرام سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه (که از شامگاه 8 اردیبهشت 98 راه اندازی شد) به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شد و کوشش برای بازگرداندن آن ادامه دارد. از این رو تا زمان بازگرداندن آن صفحه یا ایجاد صفحه جدید، ایشان هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام نخواهد داشت و هرگونه فعالیتی به نام ایشان یا مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه مورد تایید نیست.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که ظرف چند روز اخیر کوشش های ناموفقی برای ورود به سایر حساب های کاربری ایشان در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها نیز انجام شده است.

شامگاه هشتم اردیبهشت 1398 صفحه اینستاگرام یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه راه اندازی شده بود.

وی در یکی از پست های صفحه خود در اینستاگرام نوشته بود که در دوره جدید به استفاده از فضای مجازی به ویژه حضور در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها اهتمام ویژه خواهم داشت.

موسوی همچنین در پست دیگری نوشته بود که در این مسئولیت جدید کوشش خواهم کرد زبان گویای ملت ایران در عرصه بین المللی باشم.

به گزارش فارس، پیش از این صفحاتی با نام و عنوان سخنگو و مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه در صفحه اینستاگرام ایجاد شده بود که روابط عمومی وزارت خارجه اخیرا در اطلاعیه ای اعلام نمود که سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در آن موقع هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و صفحاتی که با نام و عنوان او یا مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای در اینستاگرام موجود است، رسمیت نداشته و مورد تایید نیستند.

در این اطلاعیه آمده بود: صفحه رسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در حال طراحی و ایجاد است که به زودی و پس از راه اندازی از همین طریق توسط روابط عمومی معرفی خواهد شد.

به گزارش فارس، در تغییر و تحولاتی که شنبه 24 فروردین ماه امسال رخ داد، یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه معرفی گردید و سید عباس موسوی به جای بهرام قاسمی که اسفند سفیر ایران در پاریس شده بود و آدینه 23 فروردین از رسانه ها خداحافظی کرد، عهده دار این سمت شد.

سید عباس موسوی در توئیتر نیز حضوری فعال دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 36

به "صفحه اینستاگرام سخنگوی وزارت خارجه ایران از دسترس خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه اینستاگرام سخنگوی وزارت خارجه ایران از دسترس خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید