شناسایی ساختمانهای ناایمن در منطقه2

به گزارش چاپار بلاگ، معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه 2 گفت: در راستای ایمن سازی ساختمان های پرخطر و ناایمن، با تشکیل کمیته ایمنی ، شناسایی و صدرو اخطار به مالکان دردستور کار نهاده شد.

شناسایی ساختمانهای ناایمن در منطقه2

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردرای منطقه2،علی اکبرکریمی پوردر نشست کمیته ایمنی که با حضور نمایندگان آتش نشانی و مسئولان شهرداری این منطقه برگزار گردید، با تأکید بر اولویت مدیریت منطقه در شناسایی و برطرف خطر ساختمان های ناایمن گفت: شناسایی و برنامه ریزی جهت برطرف خطر با ساختمان های آسیب پذیر از منظر ایمنی با اولویت کاربری های درمانی، تجاری، صنعتی، اداری و مسکونی از اهداف کمیته ایمنی است .

او ابراز کرد: براساس بند 14 ماده 55 مبنی بر اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای برطرف خطر از بناهای ناایمن و پرخطر ، اقدامات قانونی برای برطرف موارد اعلامی سازمان آتش نشانی و خمات ایمنی شهرداری تهران طی بازدید از این اماکن صورت می گیرد.

معاون شهردار منطقه 2تصریح کرد: مرحله نخست فرآیند پیشگیری و افزایش ایمنی ساختمان ها ، صدور ابلاغ است و پس از آن در صورت عدم توجه مالکان به صدور اخطار، در نهایت به منظور حفظ جان و مال شهفرایندان، به وسیله مراجع قضایی نسبت به چگونگی فعالیت این مراکز اقدام خواهد شد.

کریمی پور اضافه کرد: درحال حاضر بیش از 200ساختمان ناایمن توسط آتش نشانی شناسایی ومعرفی شده است و نواحی 9گانه منطقه اقدامات اجرایی جهت برطرف خطر این ساختمان ها را دردستور کار قرار داده اند.

او با اشاره به زمان بر بودن ایمن سازی ساختمان ها برتسریع در فرایند شناسایی و اجرای فرایندهای قانونی و اداری نسبت به برطرف خطر ساختمان ها تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11867

به "شناسایی ساختمانهای ناایمن در منطقه2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی ساختمانهای ناایمن در منطقه2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید