سویا نخستین فینالیست لیگ اروپا

به گزارش چاپار بلاگ، سویا با پیروزی برابر منچستریونایتد به فینال لیگ اروپا صعود کرد.

سویا نخستین فینالیست لیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران، اولین ملاقات نیمه نهایی لیگ اروپا یکشنبه شب بین دو تیم سویا و منچستریونایتد برگزار گردید و شاگردان یولن لوپتگی با پیروزی 2 بر یک به فینال صعود کردند.

یونایتد که بازی را بهتر آغاز نموده بود در دقیقه 9 صاحب یک پنالتی شد. بازیکن سویا روی مارکوس راشفورد خطا کرد و برونو فرناندس توانست دروازه تیم اسپانیایی را باز کند. کمتر از 20 دقیقه بعد سویا در یک حرکت تیمی خوب به گل دست یافت. سوسو توانست بازی را مساوی کند. یونایتد در نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما نمی توانست موقعیت های خیلی خطرناکی ایجاد کند. در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

رجحان شاگردان اوله گنار سولسشایر در نیمه دوم هم ادامه داشت و یاسبین بونو با چند مهار خوب خود اجازه گلزنی به یونایتد را نداد. در حالی که به نظر می رسید شیاطین سرخ به گل دوم خود دست یابند این سویا بود که دروازه یونایتد را باز کرد. مدافعان این تیم به راحتی اجازه دادند لوک دیانگ دروازه شان را در دقیقه 78 باز کند. پس از این گل یونایتد تمام کوشش خود را کرد تا نتیجه را به تساوی برساند اما در این امر پیروز نشد.

در نهایت سویا به فینال لیگ اروپا صعود کرد و حریفش در آخرین گام برای کسب قهرمانی پس از ملاقات امشب (دوشنبه) اینتر و شاختار تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8485

به "سویا نخستین فینالیست لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویا نخستین فینالیست لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید