سفیر ایران: چین بر ویروس کرونا غلبه خواهد نمود

به گزارش چاپار بلاگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن با اشاره به شیوع ویروس کرونا در چین و کوشش های بی وقفه دولت این کشور برای مبارزه با کرونا اظهار کرد معتقدم چین بر این ویروس غلبه خواهد نمود.

سفیر ایران: چین بر ویروس کرونا غلبه خواهد نمود

با قیمت تور چین خرداد 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، محمد کشاورززاده روز آدینه در ویدیویی که تارنمای روزنامه مردم چین منتشر کرد اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا در چین و مقابله مردم و دولت این کشور با کرونا در ابتدای سال جدید چینی، باعث شد تا سال جاری جشنواره بهاره متفاوتی را احساس کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم که ملت چین با سابقه 5000 سال تمدن می تواند بر این مشکل غلبه کند و از آن پیروز بیرون آید.

سفیر ایران در چین با اشاره به دشواری مبارزه با کرونا، در عین حال از مسئولت پذیری این کشور در مبارزه با این ویروس قدردانی کرد و گفت: مردم و دولت ایران بی وقفه با مردم و دولت چین همکاری خواهند کرد تا بر این مشکل غلبه نمایند.

ویروس کرونا که اواخر سال 2019 میلادی در شهر ووهان مرکز استان هوبی شایع شد تا کنون جان 637 تن را گرفته و 26 هزار و 359 تن دیگر را هم مبتلا نموده است.

با این حال با کوشش های دولت چین تا کنون یک هزار و 586 تن هم بعد از درمان از مراکز درمانی مرخصی شده اند گزارش ها حاکی است 31 هزار و 223 تن هم مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1748

به "سفیر ایران: چین بر ویروس کرونا غلبه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران: چین بر ویروس کرونا غلبه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید