سرگرمی هایی برای روزهای #در-خانه-میمانیم

به گزارش چاپار بلاگ، تنها تفریح این روزهای تعطیلات عید و ماندنهای خانگی دورهمی های خانوادگی است در این گزارش به ارائه پیشنهاداتی از سرگرمی های خانوادگی پرداخته ایم تا جمع این روزهایمان لذت بخش گردد.

سرگرمی هایی برای روزهای #در-خانه-میمانیم

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، نوروز 99 با سال های دیگر فرق می نماید؛ تقریباً در آستانه نفس های آخر زمستان بود که ویروس مرموز چینی پایش به ایران باز شد و همه را خانه نشین کرد. طبیعی است که برای جلوگیری از گسترش بیماری و شیوع آن دیگر خبری از مسافرت های نوروزی نیست اما کسی نمی تواند ما ایرانی ها را از دورهم نشینی منع کند و شاید این روزها تنها تفریح ما کنارهم قرار دریافت و پر کردن ایام تعطیلات است البته این نکته را از قلم نیاندازید هرچه جمعیت تان برای دورهمی ها کمتر باشد بهتر است و رعایت نکات بهداشتی را نیز در دورهمی ها از قلم نیاندازید.

در این گزارش نمی خواهیم توصیه های بهداشتی را برای شما داشته باشیم بلکه می خواهیم پیشنهاداتی دهیم تا بتوانید کنار اعضای خانواده اوقات خوشی را سپری کنید اگر شما هم از اخبار این روزها خسته شده اید و می خواهید کمی آرامش داشته باشید و ایده ای در ذهن ندارید ما به شما بازی های دسته جمعی خانوادگی ساده ای را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر سرگرمی خود و میهمانانتان برای مدت کوتاهی از تمام اخبار مربوط به این ویروس دور می شوید.

اسم روی پیشانی

این بازی نوعی 20 سوالی جمعی است؛ در این بازی هر بار یک نفر از جمع انتخاب می گردد سوژه بازی با اجماع روی او اسم می گذارند و می چسبانند روی پیشانی است. فرد مذکور آنقدر سوال می پرسد که اسم نوشته شده را حدس بزند .

پانتومیم

بازی پانتومیم یکی از بازی هایی است که پر هوادار است. نحوه بازی به این صورت است که به دو گروه تقسم شوید. بعد از یارکشی، یکی از گروه ها یک نفر از تیم حریف را انتخاب و کلمه مورد نظرش را به او می گوید تا او به اعضای گروه خودش بفهماند، گروه اول چه کلمه ای را انتخاب نموده اند. با یاری یک تایمر می توانید به هر گروه فرصت معینی برای حدس زدن بدهید و هیجان بازی را بیشتر کنید .

منجمد شو

از یک نفر بخواهید در یک مکان به شکل یک مجسمه (ثابت و بی حرکت) با شکلی خاص بایستد. بقیه اعضا باید بلافاصله تشخیص دهند که مجسمه کیست و در همان جایی که هستند، مانند او مجسمه شوند. بخش جالب این بازی شکلک های خنده داری است که مهمان ها به خود می گیرند .

طناب کشی

شاید هنوز هم خانه برخی از ما و یا مادربزرگ هایمان حیاط دار باشد اگر شما هم چنین امکانی را در اختیار دارید بازی مهیج طناب کشی را از دست ندهید؛ اعضا را به دو تیم تقسیم کنید به طور یکه هر دو تیم از لحاظ قدرت بدنی با هم برابر باشند. به این ترتیب انجام بازی مدت زمان بیشتری طول می کشد و جذاب تر خواهد بود. یک طناب با طول و مقاومت مناسب انتخاب کنید و هر سر طناب را در اختیار سر دسته تیم ها بگذارید. تیمی که زمین بخورد یا طناب را رها کند، بازنده است. همچنین می توانید یک خط جدا کننده بین دوتیم بکشید هر تیمی که وارد زمین تیم مقابل گردد بازنده خواهد بود .

مسابقه گلوله برفی

تعدادی بادکنک در دورنگ متفاوت آماده کنید. بادکنک ها را باد کنید و دو یا سه بادکنک در اختیار هر بازیکن قرار دهید. بازیکنان را به دوتیم تقسیم کنید و برای هر تیم یک رنگ بادکنک در نظر بگیرید، روی زمین یک خط جدا کننده در نظر بگیرید. هر تیم باید سعی کند که بادکنک های خود را به طرف دیگر خط بفرستد و از ورود بادکنک های رقیب به زمین خود جلوگیری کند. بعد از دو دقیقه (یا بیشتر) تیمی که بیشترین تعداد بادکنک را در طرف دیگر خط دارد، برنده این بازی مهیج است .

منبع : مهر

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2301

به "سرگرمی هایی برای روزهای #در-خانه-میمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی هایی برای روزهای #در-خانه-میمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید