رهبر می گوید شرایط خانه های خالی باید تعیین گردد

به گزارش چاپار بلاگ، رهبر می گوید شرایط خانه های خالی باید معین گردد ؛ این خبریست که امروزها به گوش می رسد.

رهبر می گوید شرایط خانه های خالی باید تعیین گردد

جهت دریافت خدمات آلاچیق برای حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش مجله ی دلتا عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گفت: اگر ترکیب خانه های خالی به صورت تفکیکی اعلام گردد، سازندگان متوجه می شوند در کجاها خانه ساخته شده و روی دست مانده است.

ایرج رهبر با اشاره به تعداد خانه های خالی گفت: دولت باید ترکیب این خانه ها را اعلام کند و تفکیک گردد که این خانه ها در کجاست؛ باید معین گردد که چه تعداد از این موارد، خانه های روستایی، بافت های فرسوده، یا خانه های متروکه و لوکس است.

وی اضافه نمود: بارها هم خواسته ایم که این آمارها تفکیک و اعلام گردد که ببینیم باید کجاها خانه بسازیم و اصلا کار دولت هم همین است.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان توضیح داد: ما که سرمایه گذار و بخش خصوصی هستیم، نمی خواهیم در جایی سرمایه گذاری کنیم که خانه ها روی دستمان بماند. ما می خواهیم هم خانه ها فروش برود و هم واحدهای مسکونی به درد مردم بخورد و در جایی باشد که مردم استفاده نمایند.

رهبر گفت: تا به امروز با تمام کارهایی که نموده ایم این آمار را در اختیار ما نگذاشته اند تا بدانیم واحدهای مسکونی در کجاها زیاد و در کجاها کم است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2833

به "رهبر می گوید شرایط خانه های خالی باید تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر می گوید شرایط خانه های خالی باید تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید