رئیس جمهور تکلیف تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را تعیین کرد

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس جمهور تاکید نمود: از روز شنبه همه روال ها در کشور عادی خواهد بود.

رئیس جمهور تکلیف تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را تعیین کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی در جلسه عصر امروز سه شنبه ششم اسفند ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: کار و فعالیت در کشور باید همانگونه که در هفته ها و ماه های گذشته بوده ادامه پیدا کند، البته هر کجا جمعیت و اجتماعی هست باید همه مراقبت های پزشکی و بهداشتی اعمال گردد، مدارس، دانشگاه ها، کارگاه ها و ... همه باید مراقبت نمایند و از طرفی همه باید فعالیت کنیم.

وی اضافه نمود: مدارس، دبیرستان ، دانشگاه و کارگاه ها همه باید دقت نمایند، مراقبت های پزشکی و بهداشتی را انجام بدهند اما همه باید کار و فعالیت کنیم و این یکی از نقشه ها و توطئه های دشمنان ما است که با هراس افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشانند. همه باید مشغول کار خودمان باشیم و فعالیت کنیم. همه باید مراقب باشیم. همچنین همه باید اگر موردی را دیدیم و یا شکی کردیم، فرد مشکوکی بود وی را به بیمارستان ببریم.

رئیس جمهور تاکید نمود: هر جایی که ستاد از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان، دانشگاهی و محل اجتماعی یا مورد خاصی را تشخیص داد خودش اعلام می نماید بنابر این از روز شنبه همه روال ها با صورت عادی خواهد بود اگر مورد خاص و شرایط ویژه را ستاد ملی به آنها اعلام می نماید و اجتهاد در برابر نص نباید داشته باشیم همه موظف هستند از ستاد اطاعت نمایند.

اظهارات کامل رئیس جمهور را از اینجا بخوانید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2454

به "رئیس جمهور تکلیف تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور تکلیف تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید