دو خرید جدید استقلال که احتمالا مقابل فولاد خوزستان فیکس می شوند

به گزارش چاپار بلاگ، تیم استقلال در بازی هفته دوم برار فولاد خوزستان می تواند از بازیکنان جدیدش رونمایی کند.

دو خرید جدید استقلال که احتمالا مقابل فولاد خوزستان فیکس می شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش در بازی هفته نخست لیگ بیستم نتوانست از بازیکنان های جدیدش استفاده کند اما با این وجود پیروز شد در بازی خانگی برابر مس رفسنجان با نتیجه 2-0 پیروز گردد.

حالا استقلال با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش می تواند بازی حساس و مهم برابر فولاد خوزستان در اهواز از خرید های جدیدش استفاده کند. محمود فکری سرمربی استقلال در لیگ بیستم بازیکنان خوبی در اختیار دارد در واقع در بعضی پست ها حتی پیش از دو بازیکن آماده سود می برد و این موضوع می تواند به او در طول فصل یاری زیادی کند. فکری بدون شک در هفته های ابتدایی باید ترکیب اصلی خود را پیدا و این موضوع می تواند کمی با احتیاط همراه گردد.

فکری در بازی با مس رفسنجان از زوج مسعود ریگی و فرشید باقری استفاد کرد اما بازیکنی همچون مهدی مهدی پور می تواند در بازی برابر فولاد خوزستان به حضور در ترکیب اصلی امیدوار باشد البته اصلا بعید نیست فکری از محمد حسین مرادمند در قلب خط دفاع استفاده کند. مرادمند در بازی های محبت آمیز استقلال حضوری ثابت در ترکیب استقلال داشت و به نظر می رسد فکری حساب ویژه ای روی او باز نموده است. به این ترتیب ممکن است مهدی پور و مرادمند شگفتی ترکیب فکری در بازی با فولاد خوزستان باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11141

به "دو خرید جدید استقلال که احتمالا مقابل فولاد خوزستان فیکس می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خرید جدید استقلال که احتمالا مقابل فولاد خوزستان فیکس می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید