دوئل ورامین و مشهد برای فینال لیگ برتر، چشم ها به گلعباسی است

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران - گروه استان ها: دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف رقابت های لیگ برتر والیبال کشور بعد از ظهر یکشنبه 12 اسفندماه در شهرهای ورامین و آمل برگزار می شود.

دوئل ورامین و مشهد برای فینال لیگ برتر، چشم ها به گلعباسی است

در یکی از این مسابقات و در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین، شهرداری این شهر از ساعت 16 به مصاف پیام مشهد می رود و داور اول این مسابقه حساس داوود نافعی، داور دوم مرتضی علایی و ناظر داوری حمید فاضلی فرد و ناظر سازمان لیگ حمید حق بین هستند.

این 2 تیم در شرایطی در ورامین به دیدار هم می روند، که تیم شهرداری ورامین در مرحله اول پلی آف توانست با پیروزی های 3 بر صفر در ورامین و 3 بر یک در گنبد از سد شهرداری گنبد عبور کند و پیام مشهد نیز با 2 پیروزی 3 بر یک فولاد سیرجان را حذف کرده است و پیروز 2 مسابقه رفت و برگشت بین پیام مشهد و شهرداری ورامین می بایست فینال این مسابقات را برابر برنده کاله آمل و سایپا تهران برگزار کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، مقابل پیام مشهد با بیان این که حساسیت بالایی بر مسابقات مرحله نیمه نهایی حاکم است، به خبرنگاران می گوید: مسابقه سختی را پیش رو داریم و امیدوارم حساسیت مسابقه از جذابیت آن نکاهد.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که شکست فولاد سیرجان به خوبی نشان داد، که حریف مقتدر و تیم یک دستی است، افزود: مشهدی ها رقیب سرسختی هستند، اما ما باید با انرژی کامل و استفاده از امتیاز میزبانی با این تیم روبرو شویم و برای این بازی برنامه داریم.

وی افزود: تیم حریف را به دقت آنالیز کردیم و تا امروز نشان دادیم، که می توانیم، نتایج خوبی بگیریم، برای مسابقه مقابل پیام مشهد به حضور گرم هواداران نیاز داریم و از آنها می خواهم، مانند مسابقات گذشته در این مسابقه نیز تیم ما را همراهی کنند، تا بتوانیم سربلند خارج شویم.

از طرف دیگر شاگردان قوچان نژاد، اگر بخواهند، در فینا، بازی کنند چاره ای جز شکست شهرداری چی های ورامینی ندارند و باید تمام تلاش خود را به کار گیرند، تا از سد بلند قامتان ورامینی عبور کنند و همین موضوع انگیزه آنها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر کرده است.

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد به خوبی از کار سخت بازیکنانش در ورامین آگاه است و در گفتگو با خبرنگاران با اذعان به این موضوع گفت: البته ما به هیچ وجه در برابر ورامین دست و پا بسته نیستیم و شناخت خوبی روی بازیکنان این تیم داریم.

جبار قوچان نژاد از شناسایی نقاط ضعف تیم شهرداری ورامین خبر داد و افزود: می توانیم، بهترین نتیجه را در برابر ورامین کسب کنیم، به شرط این که بتوانیم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم، کاری که در طول مدت لیگ برتر نشان دادیم، که توانایی اجرای آن را داریم.

2 تیم شهرداری ورامین و پیام مشهد، پیش از این و در مرحله جدول لیگ سال جاری 2 بار با هم رودر رو شدند، که در اولین مسابقه 2 آبان پیام مشهد، توانست در زمین خود، شهرداری ورامین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد، اما ورامینی ها این شکست را با نتیجه 3 بر صفر و در ورامین در تاریخ 9 دی ماه سال جاری پاسخ دادند، حالا پس از 2 ماه، مجدداً مشهدی ها می خواهند، میهمان ورامین شوند، اما این بار اوضاع متفاوت است و شکست در این مسابقه به میزان زیادی می تواند، در از دست دادن فینال رقابت ها مؤثر باشد.

مصاحبه های بالا به خوبی نشان می دهد، که هر 2 تیم می دانند، در برابر هم کار آسانی پیش رو ندارند و برای رویارویی آمادگی کامل دارند و باید هرچه دارند، رو کنند، تا بتوانند راهی فینال شوند.

این 2 تیم قدرتمند والیبال کشورمان به گفته سرمربی هایشان مصدومیت جدی ندارند و با تمام قدرت در برابر هم به میدان می روند، باید منتظر ماند و دید، در یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر سال جاری، کدام تیم می تواند، یک گام بزرگ به فینال رقابت ها نزدیک تر شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7

به "دوئل ورامین و مشهد برای فینال لیگ برتر، چشم ها به گلعباسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل ورامین و مشهد برای فینال لیگ برتر، چشم ها به گلعباسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید