در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه دوازدهم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از بخش های مختلف نمایشگاه گردشگری بازدید کرد

به گزارش چاپار بلاگ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آخرین روز از نمایشگاه گردشگری هم با حضور در محل دائمی نمایشگاههای تهران از غرفه های چند استان بازدید کرد.

در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه دوازدهم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از بخش های مختلف نمایشگاه گردشگری بازدید کرد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید خود را از غرفه های استان کردستان شروع کرد.

مونسان در این بازدید گفت: کردستان در زمینه های گردشگری سلامت، فرهنگی و طبیعت گردی در غرب کشور سرآمد است.

مونسان با تاکید بر ظرفیتهای کردستان در حوزه طبیعت گردی اضافه نمود: روند ایجاد بومگردی ها در استان کردستان باید با سرعت بیشتری دنبال گردد.

او همچنین از اقدامات و طرحهای گردشگری الکترونیک کردستان تقدیر کرد.

در این بازدید سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با تشریح کامل بخشهای مختلف غرفه های کردستان، از برنامه ریزیهای آینده در زمینه توسعه گردشگری سلامت، طبیعت گردی و گردشگری الکترونیک در استان اطلاع داد.

معاون رئیس جمهوری همچنین از غرفه استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

مونسان از غرفه فرش دستباف، سفال، سوغات تبریز، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان شرقی بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از غرفه های متنوع آذربایجان غربی، جاذبه ها و ظرفیتهای این استان را قابل توجه دانست.

مونسان با تاکید بر معرفی و تبلیغات پتانسیل های گردشگری آذربایجان غربی گفت: این استان جاذبه های بسیاری دارد که می تواند به مقصد گردشگران و طبیعتگردان تبدیل گردد.

مونسان در سرانجام از چند غرفه استان خراسان رضوی بازدید کرد.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 226

به "در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه دوازدهم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از بخش های مختلف نمایشگاه گردشگری بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه دوازدهم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از بخش های مختلف نمایشگاه گردشگری بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید