درخشش خودروی اسپرت جگوار با ثبت رکوردی جدید در مسابقه سرعت

به گزارش چاپار بلاگ، جگوار با خودروی Jaguar Project 8 رکوردی جدید را در شهر نورنبرگ آلمان به نام خود ثبت کرد.

درخشش خودروی اسپرت جگوار با ثبت رکوردی جدید در مسابقه سرعت

به گزارش خبرنگار ، خودروی سوپرسالن و قدرتمند جگوار به تازگی رکورد جدیدی برای یک مسابقه سرعت به نام خود ثبت نموده است. اتومبیل Jaguar XE SV Project 8 مسافت 20.59 کیلومتر از پیست اتومبیل رانی سرعت شهر نورنبرگ آلمان را تنها در 7 دقیقه و 18.361 ثانیه طی نموده است. این زمان به اندازه 2.9 ثانیه کمتر از رکورد قبلی است.

عرضه اشتراک چهار ساله Apple CarPlay به خریداران سوپراسپرت جدید تویوتا +تصاویر

شرکت جگوار اتومبیل Jaguar XE SV Project 8 را با ویژگی ها و مشخصه های خاصی طراحی نموده است. عمده قسمت های بدنه این خودرو از فیبر کربن فراوری شده است و طراحی آیرودینامیکی آن سبب می گردد خودرو با بیشترین شتاب ممکن حرکت نموده و به سادگی به حداکثر سرعت خود برسد. سیستم تعلیق این خودرو حتی در سرعت بسیار بالا نیز به خوبی عمل نموده و استحکام و ثبات اتومبیل را حفظ می نماید.

رکورد شکنی خودروی اسپرت جدید شرکت جگوار

جگوار تنها 300 دستگاه از این اتومبیل پرسرعت را فراوری نموده است. خودروی Jaguar XE SV Project 8 به موتور V8 با ظرفیت 5.0 لیتر مجهز است و دیفرانسیل آن در عقب واقع شده است. موتور 5.0 لیتری این خودرو توانایی فراوری 592 اسب بخار قدرت را دارد و تنها در 3.3 ثانیه از بدو حرکت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

مطمئنا دقت و کوشش بسیار زیاد مهندسان جگوار برای ساخت و فراوری خودروی اسپرت این شرکت نتیجه ای رضایت بخش برای دست اندرکاران و هواداران شرکت داشته است. قدرت موتور اتومبیل رکوردشکن جگوار به حدی است که رسیدن به حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت را به راحتی امکان پذیر می نماید. بی شک رکوردشکنی خودروی جدید جگوار چالشی جدید برای سایر خودرو های اسپرت و پرسرعت دنیا است و رقابت در این زمینه را گسترش می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 102

به "درخشش خودروی اسپرت جگوار با ثبت رکوردی جدید در مسابقه سرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش خودروی اسپرت جگوار با ثبت رکوردی جدید در مسابقه سرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید