ویزای آمریکا: داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی

به گزارش چاپار بلاگ، از راه اندازی برند شخصی اش در سال 1985، تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) به عنوان پیشتاز سبک کلاسیک جذاب آمریکایی در سرتاسر دنیا شناخته می گردد. با الهام دریافت از فرهنگ پاپ و میراث آمریکایی این برند با دیدگاه مثبت، آغاز به شکستن سنت ها و شکل دهی هویت فردی به وسیله سبک لباس پوشیدن نموده است. برند تامی، امروز تحت راهنمایی هیلفیگر، به عنوان طراح اصلی ، یکی از شناخته شده ترین نمانام های سبک زندگی در دنیا است که روح عظیم و جوان خود را با مصرف کنندگانش در سراسر دنیا به اشتراک می گذارد.

ویزای آمریکا: داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی

اگر علاقمند به دریافت خدمات انواع ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تامی هیلفیگر اکنون به یک برند آمریکایی 6 میلیارد دلاری تبدیل شده که کالکشن های باکیفیتی را برای مردان، زنان و بچه ها فراوری می نماید. لباس های ورزشی، راحتی، عطر، مبلمان خانه، ساعت، جواهرات نیز در کالکشن های این برند شناخته شده، فراوری می شوند.

برندی که تامی آن را پایه گذاری کرد، حالا در سرتاسر جهان شناخته شده است.

تامی هیل، بنیان گذار برند، یک هنرمند موسیقی راک بود. او قصد ادامه تحصیل نداشت بنابراین مدرسه را رها کرد تا فروشگاه خودش را با نام peoples place باز کند. او به فروش تی شرت های موردعلاقه نوجوانان هوادار موزیک راک پرداخت. اما کسب و کار او پیروز نشد و خیلی زود ورشکست شد. او پول خود را از دست داد اما در این مدت توانست ارتباطات گسترده ای در حرفه خود ایجاد کند که همین موضوع به آینده حرفه ای اش یاری شایان توجهی کرد.

به سبب همین ارتباطات قوی توانست دوباره، درحالی که تنها 25 سال داشت همه چیز را از اول شروع کند. او می خواست نام برند خود را تامی هیل بگذارد اما به پیشنهاد مشاورانی نام برند را همان تامی هیلفیگر گذاشت. تامی همواره هوادار لندن و استایل بریتانیایی بود. شرکت تامی هیلفیگر در سال 1985 تأسیس و تحت رهبری تامی هیلفیگر و فرد گرینگ Fred Gehring به عنوان مدیر عامل نهاده شد.

حتما بخوانید: تاریخچه برند جیوردانو؛ پیشتاز در خاورمیانه

در مدت زمانی که برند بسیار مورد کپی برداری قرار می گرفت، قیمت محصولات به دلیل همه گیر شدن پایین آمده بود. اما تامی با امضای قرارداد با خوانندگان رپ مانند اسنوپ داگ برای حضور در تبلیغات شرکت به عنوان چهره هایی بین المللی شناخته شده، توانست بر این جریان غلبه کند و برند خود را در سرتاسر جهان به عنوان یک برند خاص معرفی کند.

تامی دوبار ازدواج نموده و جالب است بدانید هیچ مدرک رسمی ای تا به حال کسب ننموده است. او فردی خودساخته است که در مدت زمان کمی به قله های پیروزیت دست یافته. افتخارآمیزترین چیز برای یک مرد 60ساله دیدن مردمان زیادی است که در خیابان ها لباس های طراحی شده توسط او را به تن دارند.

او طرح های فراموش شده را از سبک ها و موضوعات داغ قدیمی گرفت و آن ها را دوباره زنده نموده است. او همواره به آنچه مردم می پوشیدند توجه می کرد و کوشش می کرد تا همان طرح ها را دوباره بازسازی کند.

تامی کسب و کار خود را با فقط 150 دلار شروع کرد و با نوآوری و سماجتش کسب و کار خود را به ارزشی بالغ بر 4.6 میلیارد دلار رساند. همه این ها حاصل علاقه شدید او به حرفه اش بود.

انجام دادن آنچه شمارا خرسند می نماید مهم ترین عامل پیروزیت است نه دویدن و کوشش در راه چیزی که برای آن ساخته نشده اید.

تامی هیلفیگر برندی برای همه نسل هاست. این برند صندلی ویژه ای در قلب آدم ها در سرتاسر جهان دارد. تامی مفتخر است که تیمی جوان و خلاق از طراحان دارد که پیوسته در حال ابداع طراحی های جدید و ارائه ایده های خلاقانه هستند.

برند تابه حال طرحی را اجرا ننموده مگر اینکه برای همه نسل ها و افراد از سنین مختلف جذاب باشد. تامی هیلفیگر همواره لباس هایی طراحی نموده که افراد عاشق خرید و پوشیدن آن ها هستند. از سال 2010 فیلیپ ون هوس (Philips Van Heusen) صاحب اصلی این شرکت است.

گروه مد و پوشاک خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15077

به "ویزای آمریکا: داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید