خبرنگاران پنج تن چوب قاچاق در سقز کشف شد

به گزارش چاپار بلاگ، سنندج - خبرنگاران - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز گفت: پنج تن چوب قاچاق در روستاهای این شهرستان کشف و 2 دستگاه اره موتوری ضبط شد.

خبرنگاران پنج تن چوب قاچاق در سقز کشف شد

سهراب احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: همکاران اداره ما با مشاهده یک دستگاه وانت سایپا حامل مقطوعات چوب بید قاچاق اقدام به تعقیب نامحسوس آن برای شناسایی محل دپو و شناسایی سایر متخلفین کردند که خاتمه محل دپو در انباری در محله صالح آباد سقز که مالکین دارای سابقه تخلف در سالیان گذشته بودند شناسایی شد.

وی افزود: پس از کسب دستور قضایی و با همراهی مامورین کلانتری 13 و در اقدامی به موقع مقطوعات ممنوعه که یک و نیم تن چوب بود توقیف گشت و همچنین متخلفان برای اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شدند.

احمدی اضافه نمود: طی گزارشی از همیار طبیعت مبنی بر قطع و حمل درختان بید خودرو در روستای قبغلو، نیروهای کشیک اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سقز سریعا به محل عزیمت و یک وانت سایپا حامل چوب را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه از این متخلفان 3 و نیم تن چوب قاچاق کشف شد، یادآور شد: دو دستگاه اره موتوری را ضبط و به محل اداره منابع طبیعی سقز انتقال دادیم و متخلفان هم به مرجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز تاکید نمود: با متخلفانی که درختان را قطع می نمایند و بصورت آشکار و مخفیانه به شهرهای اطراف قاچاق می نمایند، بشدت برخورد می کنیم و راه قاچاق چوب را بروی قاچاقچیان و متخلفین متوقف می کنیم.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 5755

به "خبرنگاران پنج تن چوب قاچاق در سقز کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج تن چوب قاچاق در سقز کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید