خبرنگاران واکنش باشگاه استقلال به شروع مجدد مسابقات فوتبال؛ نگران هستیم

به گزارش چاپار بلاگ، تهران- خبرنگاران- با توجه به شروع مجدد مسابقات لیگ مسابقات فوتبال از اواخر خرداد، باشگاه استقلال نگرانی خود را از شروع دوباره بازی ها گفت.

خبرنگاران واکنش باشگاه استقلال به شروع مجدد مسابقات فوتبال؛ نگران هستیم

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تیم های فوتبال از روز شنبه سوم خرداد ماه می توانند برای آغاز مجدد بازی ها تمرینات خود را آغاز کنند، مسابقات فوتبال هم از روز بیست و نهم خرداد ماه با دیدار معوقه استقلال و فولاد از هفته هفدهم لیگ برتر آغاز خواهد شد.

به همین دلیل باشگاه استقلال با انتشار مطلبی نگرانی خود را بابت آغاز مجدد بازی های لیگ برتر اعلام کرد.

باشگاه استقلال در این باره نوشت: بازی های لیگ به زودی آغاز می شود اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟

در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور همچنان بالا می رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به این بیماری می رسد، در روزهایی که پزشکان و وزارت بهداشت هشدارهای لازم را می دهند، می توان نگران نبود؟ می توان آسوده پا به میدانی گذاشت که در آن برخورد با بازیکن حریف و هم تیمی اجتناب ناپذیر است؟

آغاز لیگ فوتبال آلمان شاید انگیزه ای برای لیگ ما شد تا به فکر آغاز دوباره آن بیافتیم، اما آیا امکانات ما با کشورهای اروپایی برابری می کند؟ آیا هتلی را می توان رزرو کرد که تنها مختص به یک باشگاه باشد؟ می توان با یک پرواز اختصاصی به شهرهای میزبان سفر کرد؟

حال که تست کرونا دو بازیکن داخلی مثبت اعلام شده، حق داریم نگران باشیم. حق داریم نگران وضعیتی باشیم که کم قربانی نگرفته و در این بین جوان و پیر، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی شناسد و به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

نگران وضعیتی هستیم که ممکن است از لیگ فوتبال ایران هم قربانی بگیرد. نگران امکاناتی هستیم که می دانیم با اروپا برابری نمی کند، اگر چه در آغاز لیگ از کشورهای پیشرفته الگو می گیریم اما آیا در امکانات نداشته مان هم الگو پذیری می کنیم؟ آیا امکانات و بستر لازم را برای برگزاری بازی های لیگ فراهم کرده ایم؟

مربی نگران است، بازیکن نگران است و این نگرانی در این سیر صعودی مبتلایان به کرونا اگر نباشد، غیر عادی است، باید فوتبالیست هایی که نگران سلامتی خود، خانواده و جامعه شان هستند را درک کرد و به دغدغه های آنها احترام گذاشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 5748

به "خبرنگاران واکنش باشگاه استقلال به شروع مجدد مسابقات فوتبال؛ نگران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش باشگاه استقلال به شروع مجدد مسابقات فوتبال؛ نگران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید